wtorek, 30 marca 2021

Boża apteka. Zioła dobre na wszystko


Zielarki z wszystkich wsi, miast i wiosek. Zapraszam was wszystkich na nową publikację o ziółkach: Boża Apteka. Znajdują się tu przepisy na napary i napoje, oraz identyfikacja roślin. Precyzyjne przepisy na złagodzenie wielu dolegliwości męczących ludzkość od zarania dziejów.

Kochani czujecie już wiosnę w świeżym powietrzu, czujecie radość wróbli ćwierkających na pobliskich drzewach? Zauważacie te wdzięczne roślinki, które jako pierwsze wychylają nieśmiało kilka młodych listków spod murawy? Czy pomyśleliście, że warto by było poznać się z nimi bliżej, zapytać dlaczego stają własnie teraz na waszej dróżce życia?

Ktoś mi kiedyś powiedział, że rośliny, których potrzebujesz rosną najbliżej twojego domu, u mnie była to babka lancetowata wąskolistna, a Ty zajrzyj co rośnie pod twoimi drzwiami, schodkami?Koniecznie napisz w komentarzu, co to za roślinny gość.

Wracając do książki:"Boża Apteka" jest to książka, która uzupełni moją kolekcję literatury poświęconej roślinom. 
Książkę wyszukałam w mojej ulubionej Księgarni Tania Książka.pl tam znajduję wszystko czego szukam, a co pomoże mi realizować moje pasje botaniczne.

Książka jaka mam dziś w dłoniach w pełni spełniła moje najskrytsze oczekiwania, względem identyfikacji roślin w moim otoczeniu.


Od lat pasjonują mnie rośliny, które obserwowane z bardzo bliska potrafią oczarować swoją budową, ogromem kwiatuszków, pączków w kwiatostanie. Najnowsza książka:Boża apteka. Zioła dobre na wszystko niczym pomoc detektywistyczna pomaga celnie odszukać na swoim trawniku, na działce sąsiadki , czy na wiosennej wycieczce za miastem roślinkę , która pomoże nam zwalczyć dana dolegliwość z którą często syntetyczne lekarstwa przegrywają.



Boża apteka. Zioła dobre na wszystko
WydawnictwoOlesiejuk
Ilość stron240
Rok wydania 2021
Oprawa: Miękka
Ilość stron: 240


Jakie informacje znajdziemy w książce:" Boża Apteka"?

  •  opisy botaniczne licznych ziół rosnących w Polsce
  •  alfabetyczny wykaz chorób 
  •  wskazaniem ziół pomocnych w danej dolegliwości.
  •  dokładne receptury na napary, wywary i wyciągi 
  •  samodzielne przygotowanie. 










LECZNICZE NAPARY, WYCIĄGI I WYWARY Z ZIÓŁ. 

Herbatki na grypę, na osłabienie, na duszności, na bóle głowy, na biegunkę , na często występującą chorobę dnę moczanową... Ile wsypać suszu, by napar nie był zbyt mocny, a ni za słaby na nasze dolegliwości. Jaki powinien być stosunek użytej wody do ziół. Ciekawostką jest, ze niektóre ziółka zalewamy np. czerwonym winem.


Po ten i wiele innych przydatnych poradników zapraszam w zakładkę, na stronie Księgarni Tania Książka >>>PORADNIKI<<<









Osłabienie, Ospa, Otyłość...


Co na robaki?


        Jak internet długi i szeroki, szukając konkretnych informacji na temat danej rośliny, zazwyczaj zawalani jesteśmy  stertą niepotrzebnych informacji i reklam, sumasumarum nie wiemy nic..
W tym wypadku konkretna książka ratuje sprawę, zabieramy ją na łąkę lub do ogródka, oglądamy kwiat, owoc, liść i łodyżkę z każdej strony i zabieramy do domu :)

Od lat pasjonują mnie rośliny, które obserwowane z bardzo bliska potrafią oczarować swoją budową, ogromem kwiatuszków, pączków w kwiatostanie, a ich przydatność w diecie jest nieoceniona.






   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, fakt, że tu jesteś świadczy o tym, że nadajemy na podobnych falach. Zapraszam ponownie.