środa, 31 marca 2021

Muminki Bardzo Ważne Sprawy!! Moja Pierwsza Biblioteczka 2+


MUMINKI BARDZO WAŻNE SPRAWY.

Pierwsza biblioteczka, składająca się z 4 mini książeczek, na dobry początek przygody z czytaniem. Nasze maluchy dziś poznają jak kolorowy jest świat Muminków. Dowiadują się również, że w Dolinie Muminków, każdy gość jest mile widziany. Czy wiedziałeś, że Muminki zapadają w sen zimowy? Na szczęście Mała Mi czuwa nad bezpieczeństwem muminkowej rodzinny, ona bardzo lubi zimę.


Cztery książki tworzą układankę, obrazek gdzie widzimy całą rodzinkę Muminków i bliskich przyjaciół na zielonej polance przed domem.


Dzieciaki bardzo chętnie wyjmują , jak i wkładają cztery książeczki do pudełeczka.

KOLORY, EMOCJE, RODZINA I PRZYJACIELE, PORY ROKU to tematy z czterech sztywno stronnicowych książek, tematy z którymi sporo pracujemy od tygodnia. Nasza 3 letnia córeczka szczególnie polubiła książkę o emocjach, gdzie Mała Mi okazuje się niecną psotnica, a zarazem jestem bardzo odważna.

W książkach jest bardzo mało tekstu, szczegółowe ilustracje skłaniają do arcyważnych rozmów z dzieckiem, rozmów w tematach, emocji, kolorów, pod roku i przyjaźni..


Poręczna Biblioteczka, która wejdzie do maminej torebki, jak i w całości zostanie dostarczona do babci :)
Muminki znają wszyscy rodzice, a kto zna, ten wie jak łagodne i pełne dobrych wartości są to opowiastki. Nowości wydawnictwa Harper kids, wprowadzą najmłodsze dzieci w cudowny świat.
...


PORY ROKU- MUMINKI I MAŁA MI




Muminki znamy wszyscy, my rodzice. W czasie mojego dzieciństwa, gdzie dobranocka była na programie pierwszym polskiej tv, zbierały się wszystkie dzieci przed telewizorami.  
Dziś trafia do mych rąk, wspaniała Biblioteczka, o niezwykle ciepłych i zabawnych przygodach małego Muminka, jego rodziny i najbliższych przyjaciół. W czteropaku istotną rolę odegra pewna złośnica Mała Mi :)

EMOCJE- MUMINKI I MAŁA MI



KOLORY- MUMINKI I MAŁA MI




RODZINA I PRZYJACIELE- MUMINKI I MAŁA MI



Biblioteczka, a w niej 4 książeczki polecam dzieciom rozpoczynających przygodę z czytaniem. Moliki książkowe od 3 do 5 lat, czekają tu na was  historie o  wielkich przyjaźniach, emocjach, porach roku  i kolorach. 



Przyjazne treści przygotowane z myślą o kilkuletnich słuchaczach. Muminki Bardzo Ważne Sprawy!! Moja Pierwsza Biblioteczka , pochłonie zarówno dziecko, jak i rodzica. Wiem, co mówię, każdego dnia do snu kładziemy się z Muminkami, niejednokrotnie na jednej książce się nie kończy.. Nastrojowe ilustracje przywołują miłe wspomnienia z dzieciństwa i świetnie się uzupełniają ze składną fabułą. 
Najważniejszą rzeczą w powrotach do klasycznych bohaterów jest fakt, że są one zawsze przystosowane do delikatnej psychiki dziecka. A tak w sekrecie powiem wam, że Włóczykij, jeden z głównych ‌bohaterów bajki o Muminkach, był jednym, z moich pierwszych dziecięcych mentorów, wzbudzał mój podziw i uznanie.

Książki wydało Wydawnictwo HarperCollins Polska, jest to wydawnictwo z dość długą tradycją, dotychczas literatura była dla dorosłych, jak miło, że pomyślano też o małych czytaczach.


 Zapraszam serdecznie fanów książek dla dzieci na nowo- otwarte strony:

Książki można znaleźć w ➡️➡️➡️➡️➡️➡️ www.Egmont.pl/ksiazki













 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, fakt, że tu jesteś świadczy o tym, że nadajemy na podobnych falach. Zapraszam ponownie.