czwartek, 20 kwietnia 2017

Pan Elegant Lis


Pan Elegant Lis



    Niesłychana historia, by lis żył w zgodzie z mniejszymi braćmi: kurkami, wiewiórkami, dzikami, a jednak w książce PAN ELEGANT LIS,  to możliwe.
Książka po brzegi wypełniona w przyjazne akcenty, życzliwość i miłe słówka.
Pogodny wierszowany KOMIKS czyta się płynnie, humorystyczny wątek wprawia w dobry nastrój słuchaczy i czytających.
    Lis kreator mody,  z workiem pełnym piórek krasnych tworzy najróżniejsze kreacje dla przyjaciół z lasu: pióropusz dla wiewiórki, pierzasty kołnierz dla krecika, piórkowa parasolka dla niedźwiadka, piórkowa łódka dla mrówki, kolczyki z piór dla sarenki, płaszcz dla borsuka, spódnica dla sowy.
    Zanim doczytałam do końca książki, nurtowało mnie pytanie, skąd lis ma worek piór, podejrzewałam, że wyskubał stadko biedaczek kur, lecz prawda była nieco inna:

„PANIE KURY PRZEKONAŁEM, ŻE PLAŻOWE PIĘKNE STROJE.to OSTATNI KRZYK JEST MODY
-RESZTĘ PIÓREK BIERZ SĄ TWOJE. KO.KO”.

       Masz ci los. Współpraca kur i lisa to wyjątkowe wydarzenie, autor ADAM ŚWIĘCICKI miał wspaniały pomysł na książkę.
    Książki z serii Mój Pierwszy Komiks są książkami na czasie dla młodszej grupy molików książkowych, na pewno zaciekawią, rozbawią i pobudza wyobraźnię młodego czytacza. Idealna propozycja na sam początek, przygody z książką.







Więcej informacji o książce znajdziecie tu: pan-elegant-lis
A podobne propozycje czytelnicze znajdziemy tu http://wydawnictwo-tadam.


3 komentarze:

  1. Świetna grafika. Bardzo mi się podoba ta książeczka. I mam wrażenie, że jest taka akurat dla Was.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiekowo nie dla nas ale wiem, że mój siostrzeniec polubił Pana Lisa ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, fakt, że tu jesteś świadczy o tym, że nadajemy na podobnych falach. Zapraszam ponownie.