czwartek, 5 września 2024

Nowości z Bluey. Strumyk. Moja czytanka, . Kemping. Moja czytanka

 Strumyk. Moja czytanka, . Kemping. Moja czytanka. NOWE KSIĄŻECZKI, NOWE HISTORIE DO PODUSZKI!!

    W miesiącu sierpniu nakładem Wydawnictwa Harper Kids wyszły dwie "blistrowe" książeczki z serii " Książki Bluey", o tytule:" Strumyk", a druga nosząca tytuł:" Kemping". 




"KEMPING"

Trwają wakacje i rodzinka Bluey spędza letni czas wypoczywając w środku lasu. Bluey spotyka tu pieska imieniem Jean Luc. Dzieci szybko się zaprzyjaźniają, budują wspólnie szałas i polują na dzika. Dzik to bardzo duże słowo w tym wypadku, ale liczy się zabawa. Niespodziewanie nowy przyjaciel Bluey wyjeżdża, a dziewczynka czuje duży smutek. Niestety jak to w życiu bywa wszystko ma swój kres, wakacje i nowe znajomości również się kończą, i trzeba wrócić do codzienności. 






Kategoria Przedszkolak 3+
Liczba stron 24
Seria/cykl Książki Bluey
Moja czytanka

...


Bluey. Strumyk. Moja czytanka

  Dzieci wraz z tatą przybywają na placu zabaw, gdy pada pomysł by iść nad strumyk Bluey nie jest zadowolona. Niebieska Dziewczynka ma sporo wątpliwości i jak się później okazuje, nie za bardzo podobają jej się atrakcje w czasie podróży.  Pajęczyny, kolczasty krzaki pijawki w pobliskiej rzece. Niestety nie jest to tak bezpiecznie Jak na placu zabaw. Po jakimś czasie mała bohaterka zaczyna doświadczać dobrych stron obcowania z naturą i bardzo szybko zmienia zdanie. Uczestnicy wyprawy nad strumyk mieli rację, strumyczek jest przepiękny. 




Kategoria Przedszkolak 3+
Liczba stron 24
Seria/cykl Książki Bluey
Moja czytanka


Współpraca recenzencka  z Wydawnictwem Harper Kids.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny, fakt, że tu jesteś świadczy o tym, że nadajemy na podobnych falach. Zapraszam ponownie.