wtorek, 9 lipca 2019

\321 superciekawych faktów, które trzeba poznać, zanim się skończy 13 lat

Książka, którą mam dziś przed sobą to naprawdę duża ryba w oceanie literatury. W sztywnej oprawie autor schował 321 zaskakujących ciekawostek z biologii, historii, geografii i innych dziedzin życia.
Książka:"321 superciekawych faktów jak sam tytuł głosi, najlepiej sprawdzi się w rekach dziecka do 13 roku życia. W pierwszych latach nauki apetyt na wiedzę jest największy, dzieci chłoną wiedzę jak gąbka, a do tej książki nie trzeba nikogo zapraszać, wystarczy umieć czytać, lub tak jak u nas, czytać wspólnie.


321 superciekawych faktów, które trzeba poznać, zanim się skończy 13 lat
Mathilda Masters
oprawa: twarda
ilustrator: Louize Perdieus
rok wydania: 2019 
liczba stron: 288 
format: 195 x 254 mm 
przedział wiekowy: 6-14 


    W naszym domu książka leży grzecznie na stole w salonie i powiem szczerze, że skusiła do siebie każdego z domowników. Czytał tata, oznajmiając, że lodówka może działać nie na prąd, a na krowie bąki. Czytał syn i wyczytał, że w Australii znajduje się podziemne miasto. Mama czytała córkom i wszystkie dowiedziały się jak zrozumieć mowę kota, obserwując jego ogon. 



Zadziwiające są nowe fakty dla osoby po 30, można by rzec fakty oczywiste, a jednak nieznane. Książka wciąga na długi czas, czytamy, analizujemy. Człowiek lubi zgłębiać swoją wiedzę całe życie, tu fakty same wchodzą do głowy, nie są namolne, autorka podaje je na talerzu. Dziedzin, w jakich możemy wybierać, jest sporo, każdy znajdzie cos dla siebie. Poczytamy o zwierzętach, tych małych i większych. Poczytamy, co ciekawego kryje ludzkie ciało. Będzie też o sporcie, o gwiazdach, o ludziach sławnych i osławionych. Zahaczymy też o kuchnię, jakby inaczej, kuchnia w każdej nauce wiodła i wiedzie dalej swój prym.











→ 321 superciekawych faktów, które trzeba poznać, zanim się skończy 13 lat



8 komentarzy:

  1. 13 lat już dawno skończyłam, ale chętnie kupuję tego typu książki mojemu synkowi, bo i ja zawsze dowiem się z nich czegoś nowego 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. W dzieciństwie kochałam takie książeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba każde dziecko lubi takie książki

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój syn jak był mały miał coś podobnego - fajna pozycja dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam już gdzieś tą książkę i mimo że 13 lat skończyłam już dawno, chętnie bym poczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie książki. Pokazują o ilu rzeczach nie mamy pojęcia

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę może zachece do niej moja mała dame

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawie napisane. Gratuluję i pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, fakt, że tu jesteś świadczy o tym, że nadajemy na podobnych falach. Zapraszam ponownie.