środa, 19 grudnia 2018

Wielki dzień Małej Króliczki - Autor: Haddow Swapna



POMAGAMY I CZERPIEMY Z TEGO SZCZĘŚCIE. JAK DZIADEK POMÓGŁ WNUCZCE ZABIĆ NUDĘ. KSIĄŻKĘ POLECAM DZIECIOM CZYTAJĄCYM I RODZICOM LUBIĄCYM CZYTAĆ DZIECIOM KSIĄŻKI PEŁNE WARTOŚCI, UCZĄCE POPRAWNYCH ZACHOWAŃ.


Książka o świetnej relacji dziadka i wnuczki. Wielki królik i Mała Króliczka przemierzają las i łąkę odwiedzając znaną społeczność, pomagają w razie potrzeby, rozweselają, to co robią wspólnie to ważna misja, w której nie ma czasu na nudę. Zgrany duet sprawi, że przyjęcie małego krecika będzie udane, a babcia Jeżowa wąchając bukiet kwiatów, poczuje się lepiej w swej chorobie przeziębieniowej. Rodzinka orzesznic, dzięki królikom zamieszka w większym domku. A złamana noga wiewiórki nie będzie końcem dla niej samej i  jej dzieci.






"Dziadek spojrzał na Małą Króliczkę wielkimi, życzliwymi oczami i od razu poczuła się lepiej. - Ścigajmy się do krzewów- zawołał Wielki Królik. - Muszę wpaść do Babci Jeżowej. Króliki skakały przez wysoką trawę, wdychając słodki zapach pierwiosnków i dzwoneczków. Wiatr targał sierść Małej Króliczki, gdy goniła za dziadkiem i lądowała w zagłębieniach zostawionych przez jego ogromne łapy."
 Wielki dzień Małej Króliczki -  Autor: Haddow Swapna - Wydawnictwo Wydawnictwo Wilga
Data premiery: 2018-10-17- Okłądka Twarda.


Autor ukazuje, jak ważną rzeczą jest pomaganie innym, ile sprawia radości, wystarczy dobry plan i otwarte serce. Gotowe ręce i czas na UKOJENIE ZMARTWIEŃ bliższych i dalszych znajomych, a nawet obcych, którzy nie zawsze mają możliwość uchronić swoje dzieci przed nadchodzącą srogą zimą. Do życia potrzebujemy siebie nawzajem, co do tego nie mam najmniejszej wątpliwości. Wsparcie jest ważną sprawą. Książka uczy dzieci empatii. Zachęcam do przedstawiania wartościowych publikacji dzieciom, niech odnajdą własne drogi w swoim życiu. W tym wypadku książki są jak nauczyciele z powołania.

Książki szukajmy TU!








12 komentarzy:

  1. Jaka fajna propozycja :) Książka prezentuje się świetnie, bardzo podobają mi się ilustrację. To może być przepiękny prezent pod choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej! Jak ja lubię takie ilustracje! Czemu nie robią takich pięknych obrazków dla dorosłych czytelników? :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ilustracje mnie oczarowały, uwielbiam takie książki. Są cudowne pod każdym względem. Oh dopisuje do listy książek do kupienia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie nietypowe duety, pomagają uświadomić dzieciom, że dziadek też może być super towarzyszem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta książka i przemycanie cennych wskazówek dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochany dziadek💘💕 sama bym poczytała hahahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam sama, , na zmianę z córką ;) Na szczęście zamówiłam dwie z tej samej serii.

      Usuń
  7. Piękna książeczka. Zamówiłam ja i cierpliwie czekam. Mam nadzieję, że przed świętami ja dostaniemy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czytanie na święta tak nastrojowych książek ma duże znaczenie w umacnianiu rodzinnych więzi ;)

      Usuń
  8. Wydaje się bardzo fajna, do tego przyciąga swoim wyglądem. Czytamy dużo i często, koniecznie muszę się za nią rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno warto, nas oczarowała, ta pozycja, jak i jej siostry.

      Usuń
  9. Nie znamy, ale iść, że to piękna książeczka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, fakt, że tu jesteś świadczy o tym, że nadajemy na podobnych falach. Zapraszam ponownie.