sobota, 17 lutego 2018

Naklejkomania w domku Jeżyków.



Naklejkomania w domku Jeżyków.


Świat Naklejki to magiczny świat, już nie pierwszy rok czyni mój domek klimatycznym miejscem, a to za sprawa naklejek.Świat naklejki @swiatnaklejki Dziś. pokażę co z uprzejmości Naklejkowej wróżki, poczyniło się w mojej chatce. Wazoniki zyskały nowy wyraz, lampion zaświecił tysiącem złotych serc, a moja mała latorośl przyozdobiła Walentynkowy alfabet serduszkami z brokatem, serduszkami w kratę, w kropki, kwiatki, gwiazdki.

Zapraszam na zdjęcia z naszej zabawy z naklejkami;



Pierwsza inspiracją jaka zaświtała w mojej głowie to wazoniki z naklejką narcyza na każdym, teraz tylko czekać wiosny, nalać wody i wstawić prawdziwe żonkile, często tak mało trzeba by dopełnić, doprawić do smaku każdy dzień. Tak mało trzeba by coś zmienić, z tasiemką pełną złotych naklejek od Świat naklejki @swiatnaklejki to duża przyjemność, jaką zafundować może sobie każda Pani Domu.





Taśma z przezroczystymi naklejkami bardzo mnie oczarowała, wykorzystam je zapewne do wielu inspiracji.



Naklejki powyzej to jedynie kropla w morzu tematów jakie znajdziemy na stronie Świat naklejki @swiatnaklejki , zachęcam do odwiedzin stronki.


Te naklejki z całego zestawu jaki otrzymaliśmy najbardziej spodobały się mojej sześciolatce.
Re re kum kum, żabki buziaki i uśmiechnięte serduszka.



Serca Złote lusterka, wskoczyły na stary lampion, co za sprawą palącej się wewnątrz świecy tworzy niespotykany klimat.

 
Do pracy z naklejkami wydrukowałam Walentynkowy Alfabet i wybrałyśmy z córeczką najbardziej barwny blister z naklejkami serduszek. Przeważnie w każdym opakowaniu są dwa płatki z naklejkami co sprawia,że nigdy ich nie zabraknie a zabawa trwa dłużej.



Zaczynamy..


A,B,C...

Które teraz wybrać, jedno piękniejsze od drugiego.


 Różnorodność serduszek jest bardzo duża, co sprawia,że naklejanie to super zabawa.


Alfabet skończony, prezentuje się wspaniale, teraz dumnie wisi na Jeżykowej lodówce.


Zapraszamy do Świat naklejki @swiatnaklejki, tam każdy znajdzie coś dla siebie.

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny, fakt, że tu jesteś świadczy o tym, że nadajemy na podobnych falach. Zapraszam ponownie.