środa, 16 października 2019

Genialna książka dla 1, 2, 3- latka.

Moja niesamowita książka NA WSI"

*W recenzji filmik.

Książka, jaką dziś wam przedstawię jest genialna, zaprasza już samą trójwymiarową okładką do stodółki pełnej milutkich zwierzaków. Kartonowe strony mają kształt zwierząt, które najczęściej spotykamy w wiejskiej zagrodzie. Spotkamy: łaciatą krówkę, pogodną świnkę, psa pasterskiego, kózkę, osiołka i wiele innych zwierząt. Pojawi się tez rolnik we własnej osobie. Miłym zaskoczeniem będzie też zielony traktorek. Podsumowując tytuł: 
 Moja niesamowita książka NA WSI"- Mali farmerzy znajdą tu, to z czego słynie wieś, poczują wiejskie klimaty i ciekawie spędzą czas, oglądając i rozwiązując zadania wspólnie z rodzicami, ciociami i wujkami, a może nawet z ukochanymi dziadkami.


 Moja niesamowita ksiażka - Na wsi
Rok wydania 2019 Ilość stron 26 Wydawnictwo Yoyo



...


Reakcja mojej półtorarocznej córeczki na publikację była bardzo pozytywna. Wertując kształtne strony, dziecko pokazywało zwierzątko palcem, po czym naśladowało krówkę, pieska, owieczkę...



Książkę polecam do wspólnych zabaw z dziećmi rocznymi. Dwulatki, jak i dzieci trzyletnie również nie przejdą obojętnie obok farmy pełnej wesołych zwierzaków. Wspólne oglądanie, opowiadanie o tym, co widzimy to najlepsza z zabaw we wczesnym dzieciństwie.


Zabawne zwierzątka zdają się wyglądać z sztywno- stronnicowej książki... Zapraszając do zabawy.


Na każdej stronie jest proste zadanie, przykładowo CZY WIESZ JAKIE DŹWIĘKI WYDAJĄ Z SIEBIE TE ZWIERZĄTKA? POMOŻESZ MI ODNALEŹĆ MOJE MALEŃSTWO? ZNAJDŹ TRZY ZWIERZĄTKA PODOBNE DO MNIE?. Zadania są bardzo przyjemne, a w towarzystwie rodzica nasz szkrab spędzi czas na zabawie, w której nauczy się nowych słów.


Do kompletu mamy kolejną książkę z tej samej serii: "Moja niesamowita książka - Zwierzęta".  Dzieci wkroczą tu w świat fauny, Na stronach w kształcie zwierząt spotkamy: delfinka, pingwina, a nawet hienę. Ten tytuł to nie pełna sielanki wieś, a dziki świat natury, który warto pokazać najmłodszym. Przystępna forma książek, zaciekawi  być może rozbudzi nowe pasje w przyszłych małych czytelnikach.

Po ten tytuł, zapraszam w zakładkę KSIĄŻKI DLA DZIECI.



                               

7 komentarzy:


  1. Bardzo sympatyczna książka :) Zapisuję na mojej liście! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna książka :) Dla mojej chrześnicy, która lubi zwierzątka jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oł nol muszę to mieć, Kazik kocha zwierzaki i farmę i traktory. Taki z niego wiejski chłopak 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale urocze publikacje! Może kupię komuś na święta:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha! A ja nawet wiem komu kupię książeczkę o zwierzątkach! Idealny prezent! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudne książeczki! Szczególnie tytuł "Na wsi" bardzo mi się podoba. Dla mojej młodszej pociechy idealna! 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealna pozycja dla najmłodszych. Pamiętam, ze mój Synek bardzo lubił takie książeczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, fakt, że tu jesteś świadczy o tym, że nadajemy na podobnych falach. Zapraszam ponownie.