czwartek, 8 sierpnia 2019

Moje pierwsze 100 słów- Najlepsza książka na początek.


   Nie będę ukrywać, że bardzo czekałam egzemplarz książeczki dla najmłodszych, Moje pierwsze 100 słów, kiedyś mieliśmy mniejszą książeczkę z tej samej serii, zgoła inną tematycznie, lecz bardzo skuteczną, a co najważniejsze dzieci chętnie do niej wracały. Od kilku dni uczymy się słówek, z nowej książki obrazkowej. Powtarzamy, co widzimy, nasz maluch ochoczo przewraca strony, pokazując palcem przedmioty, które już zna. Przyznam szczerze, że uwielbiam bawić się z dzieckiem w oglądanie tak ciekawych publikacji. Lubię widzieć, że książka spełnia swoją funkcję,w  tym wypadku UCZYMY SIĘ NOWYCH SŁÓWEK.



  Książka dla tak małego dziecka jest, jak dobry znajomy, przy każdym kolejnym spotkaniu przyjaźń jest jeszcze większa, a radość ze spotkań daje więcej satysfakcji.




  Sto słów w dość dużej, twardej kartonówce. Książeczce, którą rozkładamy przed dzieckiem. 100 słów, pokazane w barwnych obrazkach, obrazkach, które przyciągają uwagę maluszka. Dzieci na tak wczesnym etapie obcowania z książką, bacznie obserwują każdy obrazek, szukają znanych im przedmiotów z życia codziennego. Roczne dziecko uwielbia gdy mama pokazuje i mówi, to traktor, to księżyc, to pszczoła. 







Moje pierwsze 100 słów

Wydawnictwo Olesiejuk
Oprawa: Twarda
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 28
Wymiary: 24.5x24.5 cm




   Wcześniejsze wydania książki z serii: Moje pierwsze 100 słów, świetnie sprawdziły się w naszym domu. Mój roczniak często powraca` do znanych mu książek, tym razem w ciągłym obrocie jest najnowsza książeczka, która ukazała się w 2019 roku nakładem Wydawnictwa Olesiejuk, o 100 przedmiotach które możemy spotkać w najbliższym otoczeniu maluszka.


...

W książce znajdziemy ponad 100 haseł, w barwnej grafice, podpiętych pod różne
kategorie:



W mojej sypialni, a tam, poduszka puchata, lalka i miś...
W łazience, a tam płyn do kąpieli, lustro i pieniące się mydło...
W kuchni, a tam jajka sadzone na śniadanie, mały kucharz i komplet
sztućców...
W salonie wygodna kanapa i mama i tata...
W ogrodzie nadmuchiwany basen gąsienica, kotek i pies... itd


  Książka jest dość duża jak na kartonówkę, co zdecydowanie sprzyja wspólnemu opowiadaniu z maluszkiem, Co widzimy na obrazkach.



  Każda rozkładówka jest podzielona na kilkanaście okienek, w których maluszek znajdzie wiele rzeczy znajdujących się w kuchni, salonie, w ogródku, w lesie, w parku rozrywki, na plaży, w gospodarstwie, u lekarza, w szkole, w mieście, w parku, w łazience, w sypialni, a nawet w muzeum. Dziedzin jest wiele, obrazków jeszcze więcej.


  Książeczka MOJE PIERWSZE 100 SŁÓW to jedna z ciekawszych pozycji, do której często wraca moje roczne dziecko.


  Po ten tytuł i inne książki z serii: Moje pierwsze 100 słów  zapraszam w zakładkę KSIĄŻKI DLA DZIECI.


→ Moje pierwsze 100 słów



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, fakt, że tu jesteś świadczy o tym, że nadajemy na podobnych falach. Zapraszam ponownie.