poniedziałek, 2 sierpnia 2021

W domu. Moja pierwsza encyklopedia polsko-angielska z okienkami

W domu. Moja pierwsza encyklopedia polsko-angielska z okienkami

Świetna książka z Księgarni Tania książka.

Pierwsze spotkanie naszego smyka z nauką angielskiego. W niezwykle barwnej encyklopedii odwiedzimy pewien domek z czerwonym dachem i ogród pełen niespodzianek. Otwórz okienko lub drzwi, a poznasz szczęśliwą rodzinkę. Otwórz okienko z krzaczkiem poziomek, a zobaczysz kolczastego jeżyka.


W domu. Moja pierwsza encyklopedia polsko-angielska z okienkami Autor: Agnieszka Żelewska Rok wydania 2021 Wydawnictwo Nasza Księgarnia Ilość stron12

Książka do której chętnie będą powracały moje dzieciaki, i utrwalały 200 słówek, którymi podpisane są wesołe rysunki. Dom, rodzina, ogród, pokój dziecinny, kuchnia, łazienka i najciekawsze pomieszczenie- garaż!! W garażu wielka pajęczyna , a pod nią pajączek. To okienko wzbudziło z mojej córce wielkie emocje 🙂.
Pająk spider, car - samochód, hammer- młotek . Powtarzamy, powtarzamy.
Starsze dzieci znają większość słownictwa w języku angielskim, choć zdarzają się nieznane wyrazy jak nails- gwoździe. Tu książka dla 3 pierwszych klas szkoły podstawowej będzie świetną powtórką materiału. Mam ogromną nadzieję, że autorka Agnieszka Żelewska nie poprzestanie na jednej publikacji, tematów do przedstawiania naszym milusińskim jest jeszcze sporo.


Na co muszę zwrócić uwagę to to, że Obrazki z okienkami pokazują związki przyczynowo skutkowe. Np. Dziadek i babcia trzymają prezenty, po otwarciu "okienek z prezentami" widzimy bębenek i marakasy.


Encyklopedia dla najmłodszych z okienkami to strzał w 10! Dziecko zagląda pod okienko a mama czyta nazwę przedmiotu w dwóch językach, polskim i angielskim.


A co jest pod deską sedesową?...


Ups!! Książka kryje w sobie sporo niespodzianek, niekoniecznie pachnących :)

Moja pierwsza encyklopedia polsko- angielska z okienkami to znakomity prezent dla kilkulatka , który już nie niszczy książek. Książka zaciekawi też rodziców i dziadków, wspólne czytanie z dzieckiem to niezapomniana zabawa.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, fakt, że tu jesteś świadczy o tym, że nadajemy na podobnych falach. Zapraszam ponownie.