poniedziałek, 2 marca 2020

Puzzle Magnetyczne - Farma

Puzzle Magnetyczne - Farma 4+, to zabawa w kopiowanie obrazków. Do dyspozycji mamy karty z gotowym ułożeniem scenek i 24 magnesy:  czerwony traktor, gospodarz, strojną gospodynię, szarego kotka Mruczka, pieska, łaciatą krówkę, drzewo, domek, konika, baranka, koguta i kurkę.



Puzzle Magnetyczne - Farma
Wiek: 4+
Wymiary opakowania (dł - sz - wys): 19-26-4
Waga opakowania: 0,54 kg

Gra o 24 elementach z magnetyczną warstwą na odwrocie sprzyja rozmowom w tematach rolniczych. Jak wiemy każdy maluszek, farmerskie tematy stawia wysoko w piramidzie swych zainteresowań.
 Układamy i gawędzimy, czym zajmuje się pani gospodyni? Czym pan gospodarz? Jakie zadanie w wiejskiej zagrodzie pełni  czarno- biała krówka, a jakie szary kotek?
 Zawód rolnik to jeden z ważniejszych zawodów, rolnicy dzięki swojej pracy dają nam  ziarno na chleb, pyszne mleko z którego robi się serki, jogurty i twarożek.


Filmik, oglądanie zastawu kart.



Co znajdziemy w pudełeczku imitującym książkę?

24 puzzle magnetyczne
tablica magnetyczna, 
8 kart, 
instrukcja.


Ciekawą zabawą jest też wkładanie elementów w ramki,( choć nie wiem, czy projektanci gry to przewidzieli). Zabawa w rozpoznawanie cieni, to zajęcie często wykonywał nasz smyk.

Ramki z których wyjęte zostały puzzle maja podstawę z warstwą magnetyczną, a co za tym idzie śmiało można je dokleić na lodówkę,a  tam zabawa trwa dalej.


Przyjemna w odbiorze grafika zdecydowanie sprzyja dobrej zabawie i motywuje dziecko do samodzielnej pracy w układanie.


Karty z gotowymi scenkami od najmłodszych lat uczą kopiowania, umiejętności, która będzie pomocna dziecku we wczesnej edukacji.


Kurka robi ko ko ko i zaraz powędruje na magnetyczną planszę, a tam być może zniesie swoje jajko... Elementy są dobrej jakości, choć mogłyby być grubsze. Idealnie wyskakują z ramki, a po skończonej zabawie wskakują na swoje miejsce.


 Na zielona polankę wskoczyła krówka, za nią przyszedł baranek. Zwierzątka pasą się blisko domu gospodarza. To jedna z prostszych scenerii, gdzie nasz maluch musi zrozumieć stosunki przestrzenne, wszak krówka powinna strać twardo na zielonej trawce, a nie fruwać po niebie.


Uwaga ode mnie:

Puzzle dla czterolatka, mogą okazać się ciekawą zabawą również dla dwulatka, pod warunkiem, że wyjmiemy  najdrobniejsze elementy z magnetycznej układanki, a są nimi kwiatki.



Trzy układanki, w tym puzzle magnetyczne to trzy powody do atrakcyjnym zabaw w naszym domu.
Tematyka zwierzęta domowe, zwierzęta dzikie i farma tematyka nr. 1 w życiu każdego maluszka.

Puzzli magnetycznych Farma szukajcie TUTAJ!





2 komentarze:

  1. To coś idealnego dla mojego synka

    OdpowiedzUsuń
  2. to gra zdecydowanie dla moich dzieciaków, zwłaszcza, że ostatnio lubują się w magnesach :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, fakt, że tu jesteś świadczy o tym, że nadajemy na podobnych falach. Zapraszam ponownie.