czwartek, 26 marca 2020

Literkowa Książka- Alicja Salamon. Uczymy się alfabetu. 0-6 lat.

LITERKOWA KSIĄŻKA Wielkie pokłony w stronę pan Alicji Salamon, bez której ta piękna LITERKOWA książka nigdy by nie zaistniała. Książka jaką mam dziś w dłoniach bez reszty skradła moje serce i rozkochała oczy, łaknące wszystkiego co się sztuką zowie, a co zostało wykonane sumienną praca ludzkich rąk.

Książka to duża i mocna publikacja z solidnej tekstury. Na każdej że stron obserwujemy artystyczne rysunki wykonane z kolorowych włóczek.


Literkowa książkaAlicja Krzanik , Anna Salamon

oprawa: twarda
ilustrator: Anna Salamon
rok wydania: 2020
liczba stron: 40
format: 205 x 250 mm
przedział wiekowy: 0-6


Główną zaletą książki jest płynąca szeroką rzeką edukacja, znajdziemy tu ciekawie przedstawiony alfabet.


Ta książka opracowana wspólnie z dzieckiem w artystycznym stylu zapozna smyka z literkami.


Każda z Liter to małe dzieło sztuki. Jest co oglądać i angażować dzieci w tematy, do których nawiązują literki.


Literka D jest wydzierganym domkiem, jest dachówka na dachu i niebieskie drzwi.
Literka Ł to ukwiecona łąka, literka M jest motylem, a literka R to rakieta gotowa do startu.



Krótkie teksty świetnie dopełniają artystyczną edukację najmłodszych.
W naszym domu takie książki często schodzą z półki, oglądane i omawianie tego co widzimy to nasz codzienny rytuał przed snem.


Książki szukajcie TUTAJ!




5 komentarzy:

  1. Czekałam na tą książkę. Ja sama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, jej wyczekiwałam, wiedziałam, że będzie extra.

      Usuń
  2. Coś pięknego na czas kwarantanny !

    OdpowiedzUsuń
  3. to chyba najpiękniejsza książka jaką widziałam :) świetny pomysł i super wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetna, sensoryczna książka! Muszę polecić koleżankom.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, fakt, że tu jesteś świadczy o tym, że nadajemy na podobnych falach. Zapraszam ponownie.