czwartek, 28 listopada 2019

Pucio choinka

Puzzle to jeden z elementów, z których składa się dzieciństwo... Puzzle z Puciem w roli głównej, to zabawa dla najmłodszych i troszkę starszych dzieci na długie zimowe wieczory.
Z 22 puzzli stworzymy strojną choinkę, nie jest to zwykle zielone drzewko. Pomiędzy iglastymi gałązkami pojawia się Pucio w towarzystwie dziewczynki, która z kolei trzyma kartonik pełen ozdobników. Gdzieś z boczku wystaje też tata, z którego obecności najbardziej ucieszyła się moja mała córeczka. Radość za każdym razem jest tak duża, że puzzel z uśmiechniętą głową tatusia, znika skradziony przez małe rączki. Kogo jeszcze zobaczą dzieci w świątecznych puzzlach? Oczywiście sprytnego kotka i ciekawskiego pieska. Tej dwójki na pewno nie mogłoby tu zabraknąć. Wszyscy bohaterowie czynnie uczestniczą w ubieraniu choinki.


Pucio i Misia ubierają choinkę. PuzzleMarta Galewska-Kustra
ilustrator: Joanna Kłos
wiek: 2+ lat
liczba elementów: 20, 6
wymiary: 135 x 135 x 135
waga: 244 gramów
...

‌Do świąt jeszcze sporo czasu, a my już po raz enty ubraliśmy puzzlowe drzewko. Za każdym razem, gdy zapytam moje dzieci: -Układamy choinkę? Widzę wielką ekscytację i kipiąca niecierpliwość w małych rączkach. Oczywiście z racji wieku mojego najmłodszego dziecka, choineczkę układamy wspólnie, na tym etapie widzę jak mój smyk, stara się manewrować elementami układanki, by wskoczyły w odpowiednie miejsce.
‌To pierwsze poważne zderzenie z tą układanką typu puzzle w życiu mojego dziecka.
‌W pudełku obok puzzli z choinką znajdziemy 6 kółek z dziurką, są to tematyczne zawieszki z bohaterami serii książek o Puciu.



Zanim pojawi się nasze prawdziwe zielone drzewko i zanim kółka z pudełeczka przyozdobią nasze święta, kółeczka z bohaterami układamy na puzzlach, które z kolei układam zielona strona do góry. Odwrócone puzzle daje nam zielone drzewko bez ozdobników czekające na ustrojenie kółeczkami.




Zabawy z puzzlami w kształcie choinki jest sporo. Wspólny czas, gdy układamy razem to bardzo przyjemne chwile, mogłabym rzec, że to mały wstęp do obyczajów świątecznych dla mojego zucha. Czuję, że prawdziwa choinka w naszym domu pojawi się wcześniej niż zazwyczaj.

‌Nowe puzzle z Puciem to informacja dla najmłodszych o tradycjach świątecznych.
‌Jakie ozdobniki znalazły się na choince Pucia? Przekonacie się, układając to pokaźnych rozmiarów drzewko z naprawdę dobrej jakości puzzli. Dla dzieci, które już znają pozytywnego bohatera z poprzednich publikacji, będzie to nie lada niespodzianka. Jestem pewna, że tak ciekawe puzzle znajdą się w niejednym domku w tym roku, pod pachnącym lasem drzewkiem.




Bawić się można i tak, układając puzzle na lewej stronie, uzyskujemy zielone drzewko, gotowe do ustrojenia.




Puzzli szukajcie TUTAJ.


9 komentarzy:

  1. Dla małych fanów Pucia takie puzzle to naprawdę nie lada gratka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ciekawa opcja puzzlowa, ja jednak tak małych dzieciaków już nie mam. Teraz muszę kupować już puzzle z większą ilością a mniejszym formatem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Puzzle są nieśmiertelne, dla osób w każdym wieku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój syn kiedyś chętnie układał puzzle, teraz już prawie wcale...

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł z tą choinką. Kiedyś bardzo lubiłam układać puzzle.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiamy takie rzeczy, a jak są z ulubionymi bohaterami to juz super

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno sporo zabawy jest nawet przy takiej choice :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Puzzle doskonale pamiętam kiedy byłam dzieckiem, teraz z tego co wiem to nadal wiodą prym wśród najmłodszych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe puzzle z choinką. Takie inne. Zastanawiałam się nad nimi mocno na prezent, ale panna ma już trzy lata więc kupiłam co innego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, fakt, że tu jesteś świadczy o tym, że nadajemy na podobnych falach. Zapraszam ponownie.