czwartek, 12 kwietnia 2018

Wiosna w żółtym kolorze.


Wiosenne szycie.


Szyjemy zestaw wiosenny, dominuje żółty,wiosenny kolorek. Z 2 metrów bawełny uszyłam dwie podwójne czapeczki, dwie chusteczki na rzepy, spodnie dla sześciolatki i z resztek  ubranko dla króliczka. Na dniach dołożę więcej zdjęć do tego postu, jak wybierzemy się na mała sesję do parku :)


Wykroje;



Szycia zapowiada się dużo więcej, popatrzcie na  tkaniny z którymi będę pracować.


Podstawa każdego szycia są ostre nożyczki, tylko do szycia, papier bezpowrotnie niszczy  ostrze.
Dobre nici tylko do maszyny
Odpowiedni kolor nici.
Nowe igły w maszynie.
Wyczyszczenie bębenka przed wielkim szyciem


cdn.


J.a.k.e- Mama Ewki

3 komentarze:

  1. Super! Szkoda, że nie mam takich zdolności.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup maszynę, a umiejętności same przyjdą, ja jestem samoukiem, szycie to moje hobby i polecam wszystkim. :)

      Usuń
  2. Żółty nie jest moim ulubionym kolorem ale pasuje mi do wiosny :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, fakt, że tu jesteś świadczy o tym, że nadajemy na podobnych falach. Zapraszam ponownie.