środa, 29 marca 2017

Tulipany-aksamitki Wiosna 2017 r.

Kobietki jeśli macie maszyny, szyjcie tulipany, banalnie prosty wykrój,a dekoracja pasuje do każdego wnętrza. Taki bukiecik może też być oryginalnym pomysłem na prezent.
Ucieszy nie jedną babcię,wywoła na twarzy uśmiech u długo nie odwiedzanej cioci.

Uszyłam dziś pięć tulipanów, z aksamitu o kolorach bordowym i zielonym. Szablon skradłam gdzieś z tutorialu od PrzydaSie. Od dwóch lat obserwowałam zjawisko tulipanowego szycia, które ruszało na Wiosnę, niczym tsunami. U nas dziś z 29 dniem marca, a ósmym dniem Wiosny stoi w wazonie 5 tulipanów, sami popatrzcie:


Łodyżek nie wypychałam silikonem, włożyłam tam drucik, i była to bardzo dobra decyzja, teraz w wazonie można formować bukiet wg. własnego uznania.


Szablon od "PrzydaSie"


Tak się magicznie złożyło, że w szufladzie miałam odłożony aksamit w dwóch kolorach, idealnych barwach do uszycia kwiatów . Szablon na łodyżkę nie może mieć więcej niż 1,5 cm szerokości, ja zrobiłam na 2,5 i co prawda nie wyszło źle, ale zawsze mogłoby być lepiej, kolejnym razem uszyję "cieniej".


Wszystko poszyte, praca bardzo przyjemna i mało skomplikowana, teraz tylko poodwracać, napchać silikonu w same główki i połączyć igiełką elementy. 




Zapraszam do innych moich projektów i dekoracji w zakładkę : Szyjątka


3 komentarze:

  1. Mam taki tulipan na biurku w pracy. Wydawał mi się nie do ogarnięcia, a tu proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tulipany 😃.
    A tu z kawałka materiału moNa takiego wyczarować

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, fakt, że tu jesteś świadczy o tym, że nadajemy na podobnych falach. Zapraszam ponownie.