wtorek, 31 maja 2022

Kocham cię, mamo! Akademia mądrego dziecka. Mój świat i Kolorowy nocnik. Akademia mądrego dziecka. Mój świat

 Kocham cię, mamo! Akademia mądrego dziecka. Mój świat i Kolorowy nocnik. Akademia mądrego dziecka. Mój świa

Mam  dziś przed sobą dwie książeczki pełne zabawy, jak i pracy dla małych ciekawskich rączek:

  Mój świat. Kolorowy Nocnik, oraz Mój Świat. Kocham Cię mamo. Książki pochodzą ze sławnej serii dla dzieci Akademia Mądrego Dziecka.


Książki ze sztywnej tektury, z zaokrąglonymi rogami to idealne książki dla najmłodszych użytkowników. 




Kocham cię, mamo! Akademia mądrego dziecka. Mój świat-  ten tytuł jak żaden inny uwrażliwia i pokazuje świat z dziecięcej perspektywy.



    Kocham Cię mamo. Mój świat, jest to druga książka która przyszła do nas w kwietniu, i oczarowała mnie bez reszty. Jest to książeczka pełna najpiękniejszej miłości świata. Miłości dziecka do mamy i mamy do dziecka.



 Na ilustracjach znajdziemy małe tygrysiątko wtulone w swoją mamę, znajdziemy też rodzinkę fok, leniwców, słoni zajączków, kangurów kaczek i niedźwiedzi polarnych. Jak widać instynkt macierzyński wśród zwierząt jest bardzo duży. 



Kocham cię, mamo! Akademia mądrego dziecka. Mój świat

Seria Akademia mądrego dziecka. 

Mój świat Rok wydania 2022 

Wydawnictwo Harper Kids 

Ilość stron10





Kolorowy nocnik. Akademia mądrego dziecka. Mój świat - Siadaj śmiało na nocniczku!

  Mój świat. Kolorowy nocnik, to przygody Misia o brązowym futerku w arcyważnych tematach,  takich jak: nocnik, kolor majteczek, rodzaje nocników, Co się dzieje z kupką kiedy trafia do nocnika, mycie rąk po, kto jeszcze robi kupkę?. To właśnie te tematy które nurtują główki naszych małych smyków na co dzień. 



Tak, tak tematy często pomijane przez rodziców, a jakże absorbujące  nasze maluchy. Ta przyjemnie graficzna książeczka uczy korzystania z nocnika, oswaja dziecko z ważnymi czynnościami higienicznymi i dodaje pewności w zgłaszaniu swoich potrzeb.



   W środku książeczki znajdziemy sporo ruchomych elementów:  okienek, trybików do kręcenia, pod wpływem których ilustracje zaczynają ożywać. to dziecko po ćwiczy swoje zdolności manualne i jakże  ważną motorykę małą.



   Jedną z ciekawszych rozkładówek jest rozkładówka pod tytułem: Wszyscy robią kupkę! Dzieci znajdą tu 13 okienek, 13 ilustracji z śmieszną kupką. Co kryje się pod podwodną kupką? Ryba! A co kryje się pod latająca kupką? Ptak! A kogo znajdziemy pod magiczną kupką? Tak to wróżka! Muszę przyznać przednia zabawa, w towarzystwie zachwyconego maluszka zabawa trwa bardzo długo.


Kolorowy nocnik. Akademia mądrego dziecka. Mój świat

Seria Akademia mądrego dziecka. Mój świat

Rok wydania 2022 

Wydawnictwo Harper Kids

Ilość stron8








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, fakt, że tu jesteś świadczy o tym, że nadajemy na podobnych falach. Zapraszam ponownie.