sobota, 2 września 2023

W podróży. Moja pierwsza encyklopedia polsko-angielska z okienkami

 W podróży. Moja pierwsza encyklopedia polsko-angielska z okienkami

Moja pierwsza encyklopedia, tak czytamy na okładce książki, mogłabym się z tym nie zgodzić bo w naszym domku jest to już druga encyklopedia Wydawnictwa Nasza księgarnia, która grzecznie stoi na półce i czeka na zabawy w słówka. Z moją najmłodszą latoroślą odkrywamy okienka i czytamy słówka w języku polskim i angielskim. A jest co czytać, gdyż książka to aż, 50 okienek ukrytych  w barwnych rozkładówkach.


Jakie kategorie poznają czytelnicy, i jakich słówek się tu pouczymy,??

Zbiór słówek znad samego morza, będzie też rozkładówka w tematyce ekskluzywnego hotelu. Nie zabraknie również tematów górskich, no i oczywiście autorzy oprowadzą nas po lotnisku. Przejrzyjcie galerię naszych zdjęć, Serdecznie zapraszam.



Wakacje, wakacje. Wybierzmy się w podróż. W naszym przypadku jest to podróż do książki o tytule: "W podróży", Moja pierwsza encyklopedia polsko - angielska.



Starsze dzieci znają większość słownictwa w języku angielskim, choć zdarzają się nieznane wyrazy. Tu książka dla 3 pierwszych klas szkoły podstawowej będzie świetną powtórką materiału. Mam ogromną nadzieję, że autorka Agnieszka Żelewska nie poprzestanie na dotychczasowych publikacjach , tematów do przedstawiania naszym milusińskim jest jeszcze bardzo dużo.

Moja pierwsza encyklopedia polsko- angielska z okienkami to znakomity prezent dla kilkulatka , który już nie niszczy książek. Książka zaciekawi też rodziców i dziadków, wspólne czytanie z dzieckiem to niezapomniana zabawa.


Książki z dużą ilością okienek są świetną propozycją na zabawę w starszym rodzeństwem lub mamą i tatą. Przy okazji nasze maluchy poprzez zabawę zostają sprytnie wtłaczane w przygodę z językiem angielskim.


Współpraca reklamowa z WYDAWNICTWEM NASZA KSIĘGARNIA



👉👉👉 W podróży. Moja pierwsza encyklopedia polsko-angielska z okienkami

Agnieszka Żelewska

ilustracje: Agnieszka Żelewska

Wiek: 0-6

Forma wydania: oprawa twarda

Rok wydania: 2023

Liczba stron: 12

Wymiary: 200 x 280 mm




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, fakt, że tu jesteś świadczy o tym, że nadajemy na podobnych falach. Zapraszam ponownie.