piątek, 2 czerwca 2023

Moja czytanka. Bing. My Little Pony.


Dziś w dłoniach mam prawdziwe rarytasy dla młodych fanów Binga, oraz fanów nowej edycji My Little Pony.


My Little Pony. Zaginiony skarb. Moja czytanka.
Bing. Muzyka to wielka rzecz! Moja czytanka .
Bing malowanie to wielka rzecz! Moja czytanka



Świat Binga jak i naszych dzieci to codzienne robienie Wielkich rzeczy. Książeczka choć jest adresowana dla najmłodszych czytelników, ma w sobie zawarty arcyważny przekaz. Tak jak dla bohatera książeczki Binga codzienna zabawa to wielkie rzeczy, tak dla nas drobnostki w życiu to kwintesencja szczęścia. Uświadamiamy to naszym maluchom już od najmłodszych lat.


W książce 
My Little Pony. Zaginiony skarb. Moja czytanka. tropić będziemy tajemniczą postać i zaginione przedmioty. Bystre oczko okaże się tu bardzo przydatne.

Seria: Moja czytanka to książeczki na raz. Miękka okładka i śliskie strony, a w środku barwny świat Binga i kucyków My Little Pony.


Jak nie od dziś wiemy czarny króliczek imieniem Bing uwielbia rozwijać swoje zdolności w dziedzinach malowania i muzykowania. Nasz bohater będzie dziś malował farbami w różnych kolorach. Dowiemy się ile to rzeczy jest potrzebne by powstał piękny obrazek, a  otoczenie zachowało swoje pierwotne kolory.



Muzykowanie to wielka rzecz, za tym tytułem kryje się wielka pasja małego króliczka. Bing nie patrząc na otoczenie robi wokół siebie sporo hałasu, hałasu który niekoniecznie podoba się Flopowi.









Zaginiony Skarb. My Little Pony, to urocza historia o zaginionym lampionie nadziei. Lampion jest najważniejszą rzeczą w Brighthouse. Kto stoi za zniknięciem skarbu ? My już wiemy, a brygada kucyków dowie się tego gdy Zipp rozwiąże wnikliwe śledztwo.







                        Moja czytanka



1 komentarz:

  1. Kolorowe książki jak te są rewelacyjne dla dzieci i pozwalają im na własną interpretacje historii.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, fakt, że tu jesteś świadczy o tym, że nadajemy na podobnych falach. Zapraszam ponownie.