wtorek, 6 czerwca 2023

Mój pierwszy komiks 5+. Mały Ptyś i Bill. Smażenie naleśników, tom 1

Mój pierwszy komiks 5+. Mały Ptyś i Bill. Smażenie naleśników, tom 1


Z przygodami płomienno-włosego chłopca i pewnego Spaniela spędziliśmy już kiedyś sporo czasu, w komiksach dedykowanych dla starszych dzieci. Dziś do naszej chatki zapukał komiks dla najmłodszych czytelników, które dopiero zaczynają przygodę z książką. Komiks w którym przewagą są zabawne ilustracje i niewątpliwie rządzą tu nad tekstem, którego jest bardzo malutko. Jestem zachwycona tą formą i wyborem bajeczki, którą miałam okazję zaproponować mojej najmłodszej latorośli.


Współpraca wydawnicza z Egmont. pl





Komiksy są super! 

Czas na KOMIKSY!! Komiksy, które są u nas na 1 miejscu. Przedstawiam małego psotnika Ptysia, chłopca o rdzawych włosach i Billa, spaniela o nietypowych pomysłach,  jak na psa. Ta dwójka potrafi jak nikt skraść serca czytelników i rozbawić do łez. Przygody Ptysia i Billa świetnie sprawdzają się w długiej wycieczce autem. Z tak kreatywną dwójką bohaterów żadna podróż nie jest za długa. 


Trzeba przyznać, ze ilustracje w nowej serii komiksów dla dzieci to urok sam w sobie...
Kto zna pierwotną wersję Ptysia i Bila na pewno szeroko się uśmiechnie na widok szaty graficznej w nowych publikacjach..






Wydawca wypuścił na rynek dwa komiksy dla najmłodszych dzieci, prawdę mówiąc nie wiedziałam na który tytuł się zdecydować, więc wzięłam "coś" typowo dla dziewczynek:" Ana, Ana. Czekoladowe Tornado", i "coś" neutralnego czyli Ptysia i Billa. Okazało się, że obie publikacje dla pięcioletniego dziecka  to strzał  w dziesiątkę. Krótkie historyjki,  z bardzo małą ilością tekstu, niezmiernie zaciekawiły moją pannę. Książki  nie są czytane od deski do deski, ale często widzę mojego molika jak przegląda te tytuły i jak pakuje książkę do mojej torebki w czasie wyjazdu.


Tata i Ptyś to zgrany team..




 👉👉👉 Mój pierwszy komiks 5+. Mały Ptyś i Bill. Smażenie naleśników, tom 1

Seria/cykl: MAŁY PTYŚ I BILL, MÓJ PIERWSZY KOMIKS 5+

Scenarzysta: Laurence Gillot

Ilustrator: Jose Luis Munuera

Typ oprawy: gąbka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, fakt, że tu jesteś świadczy o tym, że nadajemy na podobnych falach. Zapraszam ponownie.