sobota, 1 kwietnia 2023

Mój świat. Spójrz jak rosnę! , Mój świat. Co czujesz? Genialne książeczki z ruchomymi elementami i walorami edukacyjnymi , dla ciekawego świata malucha.


Dwie" kartonówki", dwie genialne książeczki z cyklu Akademia mądrego dziecka, za sprawą uprzejmości Wydawnictwa  Harper Kids są już u nas od dwóch tygodni.
"Mój świat. Spójrz jak rosnę!" i "Mój świat. Co czujesz".





Książeczki mają większy format niż ten podstawowy, i co najważniejsze zawierają ważny walor edukacyjny. Jeśli chodzi o książeczkę:" Spójrz, jak rosnę!", to dzieciaki dowiedzą się jak wyglądają cykle życia roślin i zwierząt. A jeśli chodzi o książeczkę:" Co czujesz?", to wspólnie z rodzicami będzie okazja pobawić się w emocje, a dokładnie w poprawne odczytywanie emocji. 


Jak wiemy pierwszą i podstawową zasadą poprawnego funkcjonowania w małym społeczeństwie jest odnajdywanie się w swoich odczuciach. Jak się okazuje poprawna reakcja na emocje, które towarzyszą nam od zarania dziejów jest bardzo trudna trudna, nawet wśród dorosłych. Tak więc aby kontrolować emocje trzeba je dobrze poznać. I właśnie z książeczką: " Co czujesz?", zacznijmy naukę w rozpoznawaniu emocji.


Mój świat. Spójrz jak rosnę! to książeczka z ruchomymi elementami na każdej stronie. Otwierać będziemy okienka, wysuwać szufladki, kręcić kołem, a także na samym końcu wejdziemy do szklarni pełnej kwiatów, owoców i warzyw.



Ten moment otwierania okienka po raz pierwszy:) Bardzo absorbujący dla naszych milusińskich..


                                      


Książka o emocjach. "Mój świat. Co czujesz?" To przede wszystkim zabawa we wkładanie czterech kółek z minkami, w każdą z rozkładówek.


 Kółeczka obrazują cztery minki: smutek, podekscytowanie, radość, złość.

Na każdej z rozkładówek znajdziemy krótką historię oraz postać zwierzaka i tu właśnie wkładamy kółeczko z minką adekwatną do danej sytuacji. 



Rodzic ma szansę zrozumieć jakie emocje towarzyszą dziecku w czasie czytania książki. Emocje, których jeszcze nie umie określić  ale za sprawą tej genialnej książeczki. My rodzice już wiemy, czy reakcja jest poprawna czy też musimy nad nią popracować.







Współpraca barterowa wydawnictwem Harper Kids.



2 komentarze:

  1. Obie książki są naprawdę świetne i również bardzo je polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne książeczki. Jestem przekonana, że spodobają się i dzieciom i rodzicom :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, fakt, że tu jesteś świadczy o tym, że nadajemy na podobnych falach. Zapraszam ponownie.