czwartek, 6 maja 2021

Mój zeszyt obserwacji przyrodniczych: Ogródek warzywny, Ptaki...

 


MÓJ ZESZYT OBSERWACJI PRZYRODNICZYCH: OGRÓDEK WARZYWNY, PTAKI.


   Z zeszytami obserwacji przyrodniczych spotykamy się po raz drugi. Tym razem tematyka wkracza głęboko w wiosenne tematy, uprawę ogródków warzywnych, oraz obserwację ptaków. 


Autorzy zaproponowali dzieciom samodzielne prowadzenie zakątka zieleni, wystarczy dostęp do balkonu, ogrodu lub niewielkiej przestrzeni w środku miasta. 

Zeszyty to również zabawa z farbami, kredkami, klejem i nożyczkami, tu kreatywna nauka tworzy małe dzieła sztuki.



MÓJ ZESZYT OBSERWACJI PRZYRODNICZYCH- OGRÓDEK WARZYWNY


Każdy może spróbować swoich sił jako ogrodnik. Każdy może założyć swój pierwszy ogródek, obserwować jak wdzięczne rośliny pną się ku górze, wydając mniej lub bardziej obfite plony.


Ogródek warzywny. Akademia mądrego dziecka. Mój zeszyt obserwacji przyrodniczych

Autor: Philippe Godard, Marie-Christine Jacquet

Ilustrator: Isabelle SImler

Typ oprawy: miękka

Wydawca: Harper Collins

Liczba stron: 40

Wymiary: 21.0x28.0cm

Wiek: 8+


Pokazuję przykładowo wybrane strony:





Poniżej moje zbiory z 2020 r. Ciekawe jaki będzie rok 2021?

                         


MÓJ ZESZYT OBSERWACJI PRZYRODNICZYCH-PTAKI


Ptaki to wiosenne trele słyszane na wycieczce w lesie, to świergot wróbli wczesnym rankiem, gdy otwieramy oczy. Dzisiejsza książka o ptakach to ciekawe zadania wymagające skupienia, cierpliwości i czasu NA OBSERWACJE regionalnych ptaków. Tak więc na zabawę z tą książką szykujemy klej, nożyczki, farby i kredki.


Ptaki. Akademia mądrego dziecka. Mój zeszyt obserwacji przyrodniczych

Autor: Eve Herrmann

Ilustrator: Roberta Rocchi

Typ oprawy: miękka

Data premiery: 14.04.2021

Wydawca: Harper Collins

Liczba stron: 40

Wymiary: 21.0x28.0cm

Wiek: 8+






Dla młodych przyrodników, dla tych, którzy lubią być blisko natury, dla ceniących zdrowie, dla uważnych detektywów, lupy w dłoń i obserwujemy życie w gęstej trawie.














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, fakt, że tu jesteś świadczy o tym, że nadajemy na podobnych falach. Zapraszam ponownie.