czwartek, 22 kwietnia 2021

Pomóż mi przetrwać: Miron w pułapce i Reginka szuka domu. 4- 6 l

 

W cyklu Akademia mądrego dziecka. ukazały się  ciekawe nowości wydawnicze: Pomóż mi przetrwać: Miron w pułapce  i  Reginka szuka domu.

Data premiery tych cudownych książek o przyrodzie przypadła całkiem niedawno, bo 14 kwietnia.  Książki są kontynuację przyrodniczej serii i szczególnie zaciekawią dzieci sześcioletnie.

 Historie opisane w publikacjach to nic innego jak przygody zwierząt potrzebujących pomocy człowieka. Bohaterką w pierwszej książce: "Miron w pułapce" jest Trzmielinka Reginka, która zgubiła drogę do domu. Musze tu podkreślić, że trzmiel to bardzo pożyteczny owad, jakże często pomijany na lekcjach biologi. Druga z opowieści przybliży nam morskie życie, gdzie bohaterem będzie foka, imieniem Miron.


Dwie przyjazne bajeczki, które pojawiły się w moim domu, zostały przeczytane już pierwszego dnia przed snem. Historie z książek spowodowały lawinę pytań, zadawanych przez moich milusińskich.
Głównymi bohaterami książek są zwierzątka, jedno z naszego ogródka, a drugie z morskich wybrzeży. 


...

Reginka szuka domu. Akademia mądrego dziecka. Pomóż mi przetrwać


Reginka szuka domu. Akademia mądrego dziecka. Pomóż mi przetrwać

Autor: Ewa Nowak

Ilustrator: Anna Łazowska

Typ oprawy: twarda

Wydawca: Harper Collins

Liczba stron: 32

Wymiary: 20.0x25.0cm







Miron w pułapce. Akademia mądrego dziecka. Pomóż mi przetrwać




Miron w pułapce. Akademia mądrego dziecka. Pomóż mi przetrwać

Autor: Ewa Nowak

Ilustrator: Anna Łazowska

Typ oprawy: twarda

Wydawca: Harper Collins

Liczba stron: 32

Wymiary: 20.0x25.0cm






Książki powędrowały z nami do ogrodu, gdzie czytane po raz kolejny nadały ważny ton w ekologicznych poglądach moich dzieci. 

Na naszym podwórku już wczesną wiosną toczy się radosne życie ogrodowe. Nie od dziś siejemy i sadzimy roślinki trzmielolubne, są to owady zapylające,a  więc bardzo pożądani goście w naszym sadzie i ogródku kwiatowym.


👉 Reginka szuka domu. Akademia mądrego dziecka. Pomóż mi przetrwać





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, fakt, że tu jesteś świadczy o tym, że nadajemy na podobnych falach. Zapraszam ponownie.