piątek, 23 kwietnia 2021

Czy to jest moje? i Ja i moja mama: Akademia mądrego dziecka. A to ciekawe.0- 6 lat

Czy to jest moje?  i Ja i moja mama: Akademia mądrego dziecka. A to ciekawe. Pierwsze ksiązki dla najmłodszych , na dobry początek przygody z czytaniem :)

Data premiery: 14.04.2021


To seria książeczek dla dzieci i rodziców do wspólnego czytania, oglądania i poznawania świata.
Książki z dziurami bardzo lubimy, zawsze z niecierpliwością wyczekujemy kolejnych pozycji,  szczególnie gdy autorem jest Zbigniew Dimitroca. Książki spod pióra tego autora czyta się płynnie, zgrabne wierszyki `dają się łatwo zapamiętać. 



Duże znaczenie w genialności tych książek mają ilustracje. szczególnie książka-  Ja i moja mama: jest małym dziełem sztuki, Tu pokazany jest dzień spędzony tylko z mamą. Ilustratorzy bardzo poważ[nie potraktowali małych odbiorców książki i chwała im za to.

Książeczki są dobrym pomysłem na wspólnie spędzony czas w parku. Dzieci chętnie  sięgają po tę serię książek, chwytając się otworków odwracają stronę po stronie.



Czy to jest moje? Akademia mądrego dziecka. A to ciekawe

W poręcznej książce, która świetnie się nadaje na pierwszą książeczkę maluszka, znajdziemy dziecięcy świat. Świat pełen zabawek, świat codziennych czynności/ rytuałów.
Pojawi się też niebieski nocnik, tubka pasty do zębów i szczoteczka w zestawie. MŁODY CZYTELNIK ZNAJDZIE BUTELKĘ PEŁNĄ BIAŁEGO MLECZKA. Ta książeczka bardzo zaabsorbuje małego smyka, to szczerze potwierdzam. Gdy czytam, strony książki są bacznie oglądane przez parę małych oczek, paluszki wędrują po grafice.


Czy to jest moje? Akademia mądrego dziecka. A to ciekawe

Autor: Zbigniew Dmitroca

Typ oprawy: kartonowa

Wydawca: Harper Collins

Liczba stron: 22

Wymiary: 21.0x19.0cm


 Na początku otwór w książce jest największy, zbliżając się do samego końca, dziurka staje się coraz mniejsza, by na ostatniej stronie zniknąć zupełnie. Taki wielowarstwowy otworek jest wspaniałą zabawą sensoryczną. 






...


Ja i moja mama. Akademia mądrego dziecka. A to ciekawe

Mama to najpiękniejsze słowo świata, tak tez jest w rodzinie małej misi Koala. Z mamą jest cudownie zasypiać, ciekawie jest spędzać czas. Mama przytuli gdy się przewrócimy, mamę zachwyci nasz rysunek. Książeczka przypadnie do gustu każdemu smykowi, wszak mama to  ta osoba, której nie można zostawiać na krok :)

Jedna z nowości: Czy to jest moje? to  wierszowana bajka o tym jak wspaniale mieć swój pokój, w którym kryje się tyle skarbów.


Ja i moja mama. Akademia mądrego dziecka. A to ciekawe

Autor: Zbigniew Dmitroca

Typ oprawy: kartonowa

Wydawca: Harper Collins

Liczba stron: 22

Wymiary: 21.0x19.0cm




Zdradzę wam w  tajemnicy, że moje dzieci wkładają w otworki książki piasek kinetyczny, po czym uzyskują idealny odcisk  środka serca lub kółka. Ale ciii.. później książeczka jest wydmuchana z każdego ziarenka i grzecznie idzie spać na półeczkę.


Tytułów w tej serii książek pojawiło się sporo, my w swojej domowej bibliotece mamy już 8 pozycji.


👉 Czy to jest moje? Akademia mądrego dziecka. A to ciekawe

👉 Ja i moja mama. Akademia mądrego dziecka. A to ciekawe






 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, fakt, że tu jesteś świadczy o tym, że nadajemy na podobnych falach. Zapraszam ponownie.