niedziela, 28 kwietnia 2024

Opowieści biblijne. Książka do wieczornego czytania z dzieckiem.

 Opowieści biblijne


   "Opowieści biblijne". Wydanie książki jakie wyszło nakładem Wydawnictwa Harper Kids w miesiącu kwietniu jest burzą kolorów jeśli chodzi o ilustracje. Ta poręczna książeczka, którą już od miesiąca zabieramy do łóżkowego czytania wprowadza moje dzieci w historię Starego jak i Nowego Testamentu. 
  Zawsze myślałam o nabyciu takiej książki, która byłaby przystępna zarówno dla sześcioletnich dzieci jak i nieco starszych,  oraz pięknie opisywała historię życia Pana Jezusa.



    

    Pamiętam swoje dziecięce lata, gdy mama czytała mi po parę razy wybrane historie z Biblii, była to również Biblia dla dzieci. Książka, którą czytała mi mama,  nie była tak kolorowa, choć nie miało to wtedy znaczenia, dużo działo się w mojej dziecięcej wyobraźni. Błękitne morze, wzburzone fale, po których płynęła Arka Noego pełna zwierząt. Historia o siedmiu latach obfitości, jak i  o siedmiu latach biedy, również zapadła mi głęboko w pamięć.
   
 



     Historie biblijne mają liczne morały które wprowadzone w życie we wczesnym dzieciństwie zaprocentują w dorosłym życiu, co do tego nie mam żadnej wątpliwości.              Opowieści biblijne, które mam zaszczyt recenzować, sprawiły mi ogromną radość, a moim dzieciom wypełniły wieczory słowem czytanym.

   








Współpraca reklamowa wydawnictwem Harper Kids

👉👉Opowieści biblijne

Rachel MossCatherine Allison

Książki HarperKids

Ilustrator opracowanie zbiorowe

Kategoria Przedszkolak 4+

Liczba stron 192


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, fakt, że tu jesteś świadczy o tym, że nadajemy na podobnych falach. Zapraszam ponownie.