czwartek, 6 lipca 2023

Mój pierwszy komiks 5+ Pan Borsuk i pani Lisica. Jestem sobą tom 6


Pan Borsuk i pani Lisica. Jestem sobą  tom 6

Każda nowa książka to wartościowa historia uczulającą młode pokolenie na tolerancję dla inności.



W szóstym tomiku lisiczka Róża zmierzy się z poważnym problemem, a mianowicie sprawa będzie dotyczyć niejasnego pochodzenia młodej bohaterki.


Jak szybko można podkopać fundamenty rodziny, wystarczy kilka słów od nieprzychylnej osoby, tudzież żbika, i już tworzy się problem. Wielki problem jak cała galaktyka. Małej lisiczce burzy się cały dotychczasowy świat. Na szczęście Róża ma u boku czujnych opiekunów, którzy szybko zażegnają powstały kłopot. Kłopot który istniał tylko w głowie małego zwierzątka.



W historii zwierzątka mówią ludzkim głosem, mają swoje wyposażone domki oraz rozmyślają i czują jak ludzie.


Okazuje się że bohaterowie tej książeczki tak jak i Młodzi czytelnicy są bardzo wrażliwi i podatni na manipulację ze strony niekoniecznie rozsądnych

Tu czytelnicy znajdą przede wszystkim dobry humor, przykład rodziny patchworkowej i wiele ważnych lekcji na przyszłość.



W naszej chatce liczba tomików z cyklu pan Borsuk i pani 🦊 stale się powiększa, a moja latorośl często do nich wraca.


Współpraca wydawnicza z Wydawnictwem Egmont.pl.




👉👉👉  Mój pierwszy komiks 5+. Pan Borsuk i pani Lisica. Jestem sobą. Tom 6

Seria/cykl: PAN BORSUK I PANI LISICA, MÓJ PIERWSZY KOMIKS 5+

Scenarzysta: Brigitte Luciani

Ilustrator: Eve Tharlet

Typ oprawy: gąbka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, fakt, że tu jesteś świadczy o tym, że nadajemy na podobnych falach. Zapraszam ponownie.