niedziela, 4 września 2022

Moje pierwsze zwierzęta. Akademia mądrego dziecka Moje pierwsze zadania przedszkolaka. Akademia mądrego dziecka

 

Cyfry, kolory, kształty, dodawanie, zwiedzanie, zwierzęta w dwóch książkach dla przedszkolaka"; 

- Moje pierwsze zwierzęta. Akademia mądrego dziecka

-  Moje pierwsze zadania przedszkolaka. Akademia mądrego dziecka


Pouczymy się w domu??? Czemu nie! Do zabawy zapraszamy rozbrykane trzylatki i pełne ciekawości świata pięciolatki. Moje Pierwsze Zadania Przedszkolaka. Akademia mądrego dziecka.



    Nowa seria edukacyjnych książeczek dla dzieci w wieku przedszkolnym i młodszych na pewno sprawdzi się w rączkach każdego w smyka który chcę wiedzieć więcej.


   Mam przed sobą dwie książki różne tematycznie jedna poświęcona jest zwierzętom w gospodarstwie, pod wodą, na  Sawannie, w Arktyce jak również tym zwierzętom, które spotkamy w domu. Druga książeczka to już przysposobienie do pierwszych poważnych zadań w przedszkolu .


 Moje Pierwsze Zwierzęta to niekończącą się zabawa kręcenia kołem. Książeczka wyposażona jest w 4 trybiki 2 na górze jaki i dwa trybiki na samym dole.


Tygrys, kaczka, szczeniak, krowa, maskonur, małpa, puchacz śnieżny, krab, krokodyl, szop pracz, nosorożec, kot, kurczątko, rozgwiazda, żaba- jak widzicie książeczka kryje w sobie zwierzątka które uwielbiają naszych dzieci.


Dzieci kręcą kółeczkiem, a na rozkładówkach pojawiają się trafne odpowiedzi, rodzice czytają pytania maluch kręci i szuka rozwiązania.




Zabawa i nauka to najlepsze połączenie...



Moje Pierwsze Zadania Przedszkolaka. 

Pierwsza rozkładówka to, aż 8 okienek, gdzie dzieci dowiedzą się: Co trzeba zabrać do przedszkola. Jak wygląda dzień w placówce przedszkolnej. Kolejne strony to Nauka kolorów, kształtów, zjawisk atmosferycznych, przeciwieństw, matematyki jak również uzupełnianie ciągów obrazkowych.




Zadania są wzbogacone w liczne okienka i szufladki. Jest więc  sporo otwierania i zmykania,  wysuwania  i wsuwania.



autor Roger Priddy
Wydawca HarperKids
Ilustrator Becky Down
Przedszkolak 3+
Liczba stron10
Seria / cyklAkademia Mądrego Dziecka






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, fakt, że tu jesteś świadczy o tym, że nadajemy na podobnych falach. Zapraszam ponownie.