poniedziałek, 6 czerwca 2022

Ogród. Akademia mądrego dziecka. Moja pachnąca książeczka z kolorami i Mój dzień. Akademia mądrego dziecka. Moja pachnąca książeczka z kolorami

 Ogród. Akademia mądrego dziecka. Moja pachnąca książeczka z kolorami i Mój dzień. Akademia mądrego dziecka. Moja pachnąca książeczka z kolorami

  Akademia mądrego dziecka wyszła z kolejną partią pachnących książeczek. Do naszego domu trafiły dwie zapachowe kartonówki." Moja pachnąca książeczka z kolorami, Ogród", oraz " Moja pachnąca książeczka
z kolorami. Mój dzień ".

         Książki nie od dziś pobudzają zmysły naszych najmłodszych czytelników, przez nosek do serca malucha. Malucha zaczynającego przygodę z książką.

              Maluszek pociera stronę i wącha. W każdej książce jest 7 zapachów do odkrycia, czyli 7 zagadek do "wywąchania".

             Dodatkowo dzieci uczą się kolorów, utrwalają co jest żółte, co różowe. Co może być zielone. A co pomarańczowe. Książka to bez wątpienia zabawa z kolorami i zapachami. Seria książek  Akademia Mądrego Dziecka to intensywna nauka odkrywania świata wszystkimi zmysłami.



Ogród. Akademia mądrego dziecka. Moja pachnąca książeczka z kolorami-  zapachy: lawendy, cytryny, jaśminu, róży, pomarańczy, mięty i kwiatów bzu.


Pierwsza rozkładówka to kolor fioletowy, widzimy 7 fioletowych rzeczy takich jak kwiat bzu jeżyna śliwka jeżowiec fiołki i tak dalej, zaś prawa strona to strona z okienkiem/ zagadką. Mam kolor fioletowy jak?? To odkrywamy okienko i widzimy kwiat bzu! Teraz wystarczy powąchać można też potrzeć paluszki jakby zapach był bardziej intensywny.. prawda że wspaniała zabawa, całkiem inna zabawa z książkami niż dotychczas. Te okienka naprawdę kryją autentyczne zapachy.


Mięta..



Ogród. Akademia mądrego dziecka. Moja pachnąca książeczka z kolorami

Autor: Mr Iwi

Seria Akademia mądrego dziecka. Moja pachnąca książeczka z kolorami

Rok wydania 2022

 Wydawnictwo Harper Kids

 Ilość stron 10





Mój dzień. Akademia mądrego dziecka. Moja pachnąca książeczka z kolorami- zapachy: świerku, truskawki, lodów waniliowych, pieczonego kurczaka, mydła i perfum lawendowych.


Moja pachnąca książka z kolorami

Ta książeczka jest nieco inna niż pozostałe które znamy to znajdziemy. zapachy które towarzyszą dziecku przez cały dzień. Zapachy takie jak truskawki które mama przynosi w targu Lady waniliowa który jemy na wycieczce. Zaskakującym zapachem będzie zapach kryjący się pod kolorem brązowym, jest to zapach kurczaka, czy rzeczywiście autorem książki udało się zamknąć ten pyszne zapaszek w tym małym okienku?


   Kolejna rozkładówki i kolejne zagadki:" mam kolor biały... Mam kolor żółty jak.. Mam kolor różowy jak... Mam nadzieję że jesteście ciekawi rozwiązań i tych pięknych zapachów.



książki połączone z zapachem to na pewno nowe doświadczenie dla wszystkich naszych milusińskich i warto zaproponować je dzieciom we wczesnym etapie edukacji.

Mój dzień. Akademia mądrego dziecka. Moja pachnąca książeczka z kolorami

Autor: Mr Iwi

Seria Akademia mądrego dziecka. Moja pachnąca książeczka z kolorami

Rok wydania 2022

 Wydawnictwo Harper Kids

 Ilość stron 10











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, fakt, że tu jesteś świadczy o tym, że nadajemy na podobnych falach. Zapraszam ponownie.