środa, 4 stycznia 2017

A jednak to z BRZECHWĄ przez całe życie.

Przedstawiam Wam dziś prawdziwy diamencik literatury dziecięcej "BRZECHWA DZIECIOM-DZIEŁA WSZYSTKIE-WIERSZE"


 Książka jedna taka na cały ŚWIAT,ponieważ wiersze które poznałam 
w dzieciństwie ,dziś pan Artur ubrał w  NOWOCZESNE ŁASZKI- Połączyły się dwie 
epoki i wyszło idealnie,wiersze nabrały nowej barwy.odświeżone od stóp do głów.

Panie ARTURZE GULEWICZ-Ilustracje to małe dzieła sztuki,dziękuję i napatrzeć się nie mogę,każda strona wciąga i trzyma z całych sił.


Gdy rozpakowałam książkę która jest pokaźnych rozmiarów.waży chyba z pół kg,z miejsca zaczęło się WIELKIE CZYTANIE,dzieci na kolanie,przytulanie,śmianie,bojanie*
Nie ziewanie,oj nie nie!! 




Przedstawiam Wam dziś prawdziwy diamencik literatury dziecięcej "BRZECHWA DZIECIOM-DZIEŁA WSZYSTKIE-WIERSZE"

Książka jedna taka na cały ŚWIAT, ponieważ wiersze, które poznałam
w dzieciństwie, dziś pan Artur ubrał w NOWOCZESNE ŁASZKI- Połączyły się dwie
epoki i wyszło idealnie, wiersze nabrały nowej barwy.odświeżone od stóp do głów.

Panie ARTURZE GULEWICZ-Ilustracje to małe dzieła sztuki, dziękuję i napatrzeć się nie mogę, każda strona wciąga i trzyma z całych sił.

Gdy rozpakowałam książkę, która jest , pokaźnych rozmiarów.waży chyba z pół kg, z miejsca zaczęło się WIELKIE CZYTANIE, dzieci na kolanie, przytulanie, śmianie,Bojanie*
Nie ziewanie, oj nie nie!!

Jest to WIELKA KSIĘGA mądrości, czyta się płynnie i bardzo przyjemnie, wszak te wiersze znamy wszyscy nie od dziś np.: „Na wyspach Bergamotach”, „Na straganie”, Pali się lub »Tydzień«, »Tańcowała igła z nitką«, „Lecą muchy”, natomiast szczególiki w barwnych ilustracjach zajmują na długo małe rozrabiaki, Zanim jednak doczytam, na sto pytań muszę odpowiedzieć, a gdy nie wiem, coś wystrugam w swej mamusinej mądrej głowie.
NIGDY nie przepadałam za Brzechwą ani TUWIMEM, patrzałam raczej w nowoczesne publikacje,a tu masz NOWA MIŁOŚĆ po latach rozstania-Wiersze, wierszyki z morałem-O TO WŁAŚNIE MI CHODZIŁO.
-Jedna wielka, konkretna książka, mama czyta, dzieci analizują ilustracje, zadają pytania, wywiązuje się dyskusja.
Książka w tej postaci, w obecnym kształcie jest idealna na prezent, w każdej rodzinie zajmie czołowe miejsce i zamieszka na dłuższy czas.
Moja córeczka nie umie jeszcze czytać, ale chętnie zasiada do stolika i długo ogląda ilustracje, a jest co oglądać, popatrzcie j.w na dodane zdjęcia, a to tylko namiastka tego, co mieści się w książce.
Po szczegóły zapraszam tu

http://nk.com.pl/brzechwa-dzieciom-dziela-wszystkie-wiersze/2359/ksiazka.html#.WG0-3Clsg6Y

Brzechwa dzieciom. Dzieła wszystkie. Wiersze Jan Brzechwa

forma wydania: książka papierowa
oprawa: twarda

ilustrator:
Artur Gulewicz

rok wydania: 2016
liczba stron: 336
format: 195 x 254 mm
przedział wiekowy: 0-10

5 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny, fakt, że tu jesteś świadczy o tym, że nadajemy na podobnych falach. Zapraszam ponownie.