poniedziałek, 4 czerwca 2018

Dwu, trzy latki zapraszamy do wyzwań!!!

"MOJE MALUCHY" miesięcznik dla dzieci 2-3 letnich. Nowość!!

Dziś przedstawiam gazetkę dla 2- 3-letnich dzieci, które warto przysposabiać do działań intelektualnych, a jestem pewna, że zaskoczą niejednego rodzica, bystrością, samodzielnością. Najważniejsze, że maluszek po rozwiązaniu zadania będzie promieniał z dumny i satysfakcji. Gazetkę Moje Maluchy rekomenduje Świerszczyk dla dzieci, tak więc i maluszki dostały kawałek edukacyjnego torcika od Świerszczyka.



Często zastanawiałam się, dlaczego nikt nie stworzy gazetki na miarę 2-3-latka, przechodząc z maluszkiem blisko oszklonego kiosku, przyklejał mi się do szybki z noskiem blisko gazet, ale zazwyczaj nie kupowaliśmy, gdyż magazyny te są skierowane do starszej grupy wiekowej, u nas nie były by poprawnie skonsumowane. Dlatego tez wielkim zaskoczeniem był dla mnie zwiastun gazetki MOJE MALUCHY- gazety wielkowymiarowej, w dwóch wielkościach , (wys. 33 cm) i większym (wys. 38 cm) nasiąkniętej do cna pięknymi, prostymi ilustracjami, a co najważniejsze dostosowanymi dla małej główki misia, który i tak się będzie musiał pogłowić, ale wiem, że da radę. 
A więc zapraszam 2 i 3 latki na wypasioną zabawę na Farmie, będą krówki, świnki, kurki, kurczaczki, myszki, kotki i wiele innych tematycznie dopasowanych elementów. 







Moje koleżanki, które do tej pory mówiły mi, że ich maluszki za małe na Świerszczyka, teraz startuje nowy magazyn edukacyjny właśnie dla waszych maluszków. Zadań jest sporo, w każdym pomaga małemu uczniowi wesoły krasnalek, podpowiada, co przyszykować do zadania, jakie naklejki wybrać, gdzie poprowadzić linię.

10 aktywności
21 ćwiczeń manualnych
30 naklejek!


Działajmy !!

Zapraszam na stronę https://mojemaluchy.pl/ po więcej informacji o gazetce dla Twojego maluszka.




2 komentarze:

  1. Też polecamy magazyn ,,Moje naluchy"

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś dla nas :) Świerszczy póki co kupuję sobie, a tu coś dla Młodego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, fakt, że tu jesteś świadczy o tym, że nadajemy na podobnych falach. Zapraszam ponownie.