wtorek, 23 października 2018

Dziewczyny kodują. Poradnik

Kodować każdy może, trochę lepiej, z każdym nowym rozdziałem, Poradnik Saujani Reshma.

Chciałabym się dowiedzieć więcej o robieniu gier!". " A SKĄD MAM WIEDZIEĆ JAKĄ GRĘ WYBRAĆ TYLE JEST RODZAJÓW!"Chciałabym się dowiedzieć jak wykorzystać kodowanie w projektach artystycznych, bawiłam się już Photoshopem i ilustracjami, ale czy można kodować sztukę?. "Ooo, ja chce o robotach! Mam fioła na punkcie robotyki, zwłaszcza w kontekście podbojów kosmicznych, fascynują mnie łaziki na marsie! Te i wiele innych pytań, to zagwozdki uroczych bohaterek z książki, bohaterek takich jak Ty! Dlaczego by nie spróbować, swoich sił, z najnowszym poradnikiem przekonasz się, czy KODOWANIE JEST DLA CIEBIE? Czy pójść dalej w tym kierunku, ku wielkim celom, ku nauce i nowym wynalazkom?




Książka Dziewczyny kodują. Poradnik Saujani Reshma
Autor: Saujani Reshma
Data premiery 05-09-2018
Liczba stron 176
Wydawca Wilga
Format 19.0 x 23.0 cm



Poradnik Saujani Reshma, tajniki kodowania dla młodszych i starszych dzieci to wspaniała wiadomość dla tych, co czytali dwie poprzednie części, zgranej paczki dziewczyn. Poradnik żyje też swoim życiem, nie musi posiłkować się poprzednimi książkami. Książka, którą dziś trzymam w dłoniach, świetnie nadaje się do nauczania informatyki, w wesoły, luzacki sposób, autorka świetnie uczuła się w upodobania młodego pokolenia informatyków.



KSIĄŻKI ZAHACZAJĄ O WAŻNY PROBLEM NIETOLERANCJI W RÓŻNYCH GRUPACH NARODOWOŚCIOWYCH. CZYTAJĄC, DZIECIAKI WKRACZAJĄ W ŚWIAT ZWYKŁYCH PROBLEMÓW I MŁODZIEŃCZEJ EKSCYTACJI ŻYCIEM KLASOWYM I POLEKCYJNYM. WIEDZA O KODOWANIU SAMA ZAPISUJE SIĘ NA DYSKU TWARDYM DOJRZEWAJĄCYCH MÓZGÓW NASZYCH MAŁOLATÓW.








Autorka wszystkich trzech publikacji Reshma Saujani odsłania przed nastoletnim światem nowe horyzonty, popycha w świat wyzwań, i marzeń o wielkich projektach, ku szlachetnym celom. Wszechstronna prawniczka, która również założyła fundację Girl To Code zajmującą się programowaniem, pomocą w pozornie trudnej dziedzinie, jaką jest informatyka.

Poradnika szukajcie na stronie księgarni, pod tytułem : Dziewczyny kodują. Poradnik




6 komentarzy:

  1. Idealna pozycja dla mnie, abym nie była taka zielona w temacie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sprawa. Myślę, ze to naprawdę przydatny poradnik, do którego niejednokrotnie będzie się zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna pozycja. Jestem właśnie na etapie kolekcjonowania wszelkich pomocy bo chcę rozpocząć naukę kodowania z córką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, szkoda, że jak byłam młodsza to jeszcze nie było takich książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też żałuję, że wtedy takich książek nie było. Bardzo ciekawe:)

      Usuń
  5. to naprawdę przydatny poradnik,

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, fakt, że tu jesteś świadczy o tym, że nadajemy na podobnych falach. Zapraszam ponownie.