sobota, 25 sierpnia 2018

Witaj pierwsza klaso! Najlepszy plecak na 7- 12 lat.

Witaj pierwsza klaso, wyprawka gotowa!

Poszukiwania plecaka dla mojej pierwszoklasistki dobiegły końca, mamy ten najlepszy z najlepszych, a szukałyśmy we dwie bardzo długo, nauka z takim sprzętem to niezła frajda. Zapraszam, poczytajcie na czym nam, zależało najbardziej.  Przedstawię wam wspaniały plecak, z którym staniemy po raz pierwszy u progu poważnej edukacji. Nie jest to zerówka a prawdziwa szkoła, wszystko musi być najlepszej jakości. Dobry plecak to podstawa wszystkiego, dobry początek to połowa sukcesu. Siedem razy TAK!, Siedem ważnych cech tornistra -
Step by Step  Pegasus Dream, które przekonały mnie i moją córkę do wyboru właśnie tego produktu.



Tornister Plecak Step by Step Pegasus Dream, Hama Dla dzieci w wieku: 7-12 lat
Producent: HAMA (Niemcy) Pojemność: 19 l. Waga  – 900 g.  Wymiary: 37,5 x 29,5 x 21 cm Gwarancja: 4 lataTornister Plecak Step by Step 2w1 Pegasus Dream, Hama 



Dlaczego własnie Pegasus Dream?


1. Najważniejsze dla mnie są zdrowe plecki mojej pociechy, która od września zacznie przygodę z nauką w pierwszej klasie szkoły podstawowej. PLECAK MUSI BYĆ LEKKI!! Wiadomo jednak, że producenci prześcigają się w różnorodności plecaków, dodając coraz to więcej gadżetów, zapominając o najważniejszym, o wadze samego plecaka, który już bez książek, waży nie mało. W modelu, jaki mamy przyjemność testować. Plecak Step by Step  Pegasus Dream włożono super lekki stelaż z włókna szklanego. Waga zaskakuje, to tylko 1180 g, najmniejsza waga wśród wszystkich plecaków, które wpadły nam w ręce w czasie poszukiwań tego najlepszego, na miarę naszej uczennicy.







2. Druga ważna cecha, na której mi zależało to WYGODA! Plecak i dziecko muszą tworzyć zgrany team". W tornistrze Step by Step Pegasus Dream dopasowanie jest idealne, plecki dziecka subtelnie wtapiają się w profil plecaka, za sprawą Systemu Anatomic Air i regulowanych szelek oraz pasowi piersiowemu. KLIK i pasek zapięty i już żadna szelka nie spadnie z ramion.

3. Mały, większy i największy uczeń poczuje dużą wygodę, gdyż plecak ROŚNIE WRAZ Z DZIECKIEM!.  Nosimy go dwa, trzy lata, wystarczy regulować ustawienia pasków.

4. Wśród wielu zalet plecaka Step by Step Pegasus Dream niewątpliwym walorem jest specjalnie wydzielona KIESZEŃ, umożliwiająca układanie większych i cięższych książek bliżej pleców, taki patent, nie przeciąża jeszcze słabych plecków naszego ucznia, plecy są stabilne i zachowują swój naturalny kształt.

5. Piątym walorem przemawiającym za plecakiem Step by Step Pegasus Dream jest duży komfort noszenia w czasie długich wycieczek, w upalne dni września, za sprawa ODDYCHAJĄCEJ TKANINY przylegającej do pleców. Zero zapoconych koszulek.

6. Silne ELEMENTY ODBLASKOWE ORALITE, a jest ich dość dużo, na przedniej kieszonce kanapkowej, na bocznych kieszeniach i na szelkach głównych, z kilku metrów świecą niczym lampki. To bezpieczeństwo, dziecko jest widziane o zmroku, przez kierowców, ale i niewątpliwą zaletą, w korytarzach szkolnych gdzie często panuje półmrok, w szatniach, dzieci wpadają na siebie, jak rozpędzone samochodziki, a nasze odblaski mówią"Stop"- ja tu jestem! Uważaj na mnie, jestem pierwszoklasistą. Odbaski bardzo spodobały siĘ mojej córce, szukała odpowiedniego miejsca w domu, stawiała tam plecak i cieszyła się z światełek uruchamianych przez prawa fizyki.

7. SZATA GRAFICZNA była najważniejszą cechą dobrego plecaka według mojej córki, a najpiękniejszy deseń dla małej koniary to nic innego jak konie, tu mamy śnieżnobiałego pegaza z niebiańskimi skrzydłami, element konika jest wypukły, co daje ciekawy efekt wizualny. W zestawie do plecaka producent dokłada dobrze wyposażony piórnik, do wyboru, tuba lub wielkogabarytowy, rozkładany na zamek. Zaskoczeniem był dla nas worek na buty, z dwiema kieszeniami, jedna główna, druga na zamek.

ZALET PLECAKA NIE MA KOŃCA, JESTEM NIM TAK BARDZO OCZAROWANA, PÓKI CO TO TOWAR BEZ WAD, I WĄTPIĘ, ŻE WYJDĄ W PRANIU. CÓRKA JUŻ NIE MOŻE DOCZEKAĆ SIĘ PIERWSZEGO DNIA SZKOŁY.


-Szata graficzna całego zestawu to gwieździste niebo, które obracane w dłoniach mieni się świecącymi drobinkami, wygląda to czarująco i element białego konika, uwieńczenie całego dzieła. - - Wykończenia na klapie głównej plecaka zdają się być tęczowe, zależy, jakie światło mamy w pomieszczeniu. Ciekawe jest też samo zapięcie plecaka Step by Step 2w1 Pegasus Dream, jest to samozatrzaskowa klamerka, która robi wesołe KLIK! Zapięcie magnetyczne.
Trzymając plecak w dłoniach,czuje się dobrą jakość i solidne wykonanie, nic dziwnego plecak jest niemieckiej firmy HAMA.


Na uwagę zasługuje też przednia kieszeń na kanapki posiada termo folię, dzięki czemu śniadanko zachowa swój smak na długo, i już więcej nie poczujemy roztopionego masła.
Polecam ten plecak dla wymagających posiadaczy, dla mam ceniących wygodę swojego dziecka.


Za  wspaniały plecak dla naszej pierwszoklasistki  serdecznie dziękujemy portalowi społecznościowemu, przyjaznemu rodzicom i dzieciom Familie.pl



3 komentarze:

  1. Bardzo ładny. Kiedy to ja pierwszy raz szłam do szkoły. Oj wspomnnienia. Mój pierwszy plecak był z pieskami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny plecak a wlasciwe tornister.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tornister i plecak, gdyż można wyjąć usztywnienie, z czym się pierwszy raz spotykam.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny, fakt, że tu jesteś świadczy o tym, że nadajemy na podobnych falach. Zapraszam ponownie.