sobota, 4 sierpnia 2018

Świerszczyk nr 15- 16.

Baśnie z świata i okolic i GRA Z POTWORAMI.

W te wakacje Świerszczyk dla dzieci zabrał nas w GÓRY, DO PUSZCZY, NA SŁONE BAGNA, W 
SKALNY LABIRYNT, DO CIEMNEJ JASKINI, NA GORĄCĄ PUSTYNIĘ, NA WISZĄCY MOST. Czy może być ciekawiej? Dziś grałam z córką w taką oto grę podróżniczą, grę pełną różnorakich potworów, wcielając się w rolę łowcy. Gra kończy się, gdy jeden z zawodników złapie 6 potworków o wesołych facjatach. 

Planszówka jest ciekawa nawet dla wymagających dzieci. Polecam sierpniowy numer, który znajdziecie w każdym kiosku, w dwutygodniku znajdziecie również wiele ciekawostek, łamigłówki, krzyżówkę na dwie strony , niezwykle wartościowe czytanki, wierszyki, komiks z kotkiem Mamrotkiem i ciekawe opowiadanie z zielonym Bajetanem Hopsem.
 Świerszczyk z przyjaciółmi uczy dzieci empatii, troski o innych i szacunku do świata. 
  Kulturalna gazetka powinna trafić do rąk własnych, młodego odkrywcy, matematyka, polonisty, artysty. My mamy każdy numer, z niecierpliwością czekamy na kolejne. A wy czym zaciekawiacie swoje dzieci? Bawicie się razem z dziećmi z którymś z magazynów na rynku wydawniczym? Pochwalcie się.
Dziś pokażę kilka zdjęć z elementami gry, a w najbliższym czasie wstawię jeszcze kilka fotek z obcowania  z super magazynem jaki jest Świerszczyk dla dzieci.


Popatrzcie na czadowe nazewnictwo potworków, giętkiej wyobraźni autora.



Więcej o magazynie poczytacie na stronie 



8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie tylko istnieje ale ma się lepiej niż kiedykolwiek, my uwielbiamy zagłębiać się w kulturze słowa.

      Usuń
  2. Bardzo fajna gazetka dla dzieci. Szkoda, że ja nie miałam takiej jak byłam mała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha!!! Też jako dziecko ją czytałam :) to ona taka stara? (gazetka oczywiście.... nie ja)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam dzieci, a świerszczyki trochę z innego rodzaju literaturą kojarzą mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak byłam mała, to uwielbiałam Świerszczyka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze jako dziecko z niecierpliwością wyczekiwałam kolejnego numeru Świerszczyka. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas ,, Świerszczyk" czytamy od deski do deski.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, fakt, że tu jesteś świadczy o tym, że nadajemy na podobnych falach. Zapraszam ponownie.