czwartek, 26 lipca 2018

Pierwsze kroki do nauki literek i cyferek.



Ćwiczenia manualne, kolorowanki, naklejki, wakacyjne zabawy z Barbie.

Zerówka za nami, mamy środek wakacji, niebawem pierwsza klasa, a więc czas doskonalenia umiejętności manualnych oraz techniki trzymania ołówka w ręku
a, wszystko w formie zabawy. Przedstawiam dwa tytuły z Barbie, z którymi pracujemy:
 Barbie. EDUBLOK ĆWICZĘ RĘKĘ i  BARBIE™. NAKLEJAM I KOLORUJĘ.
    Ewa ochoczo zabrała się do ćwiczeń i ciekawych zadań, Barbie i jej przyjaciółki to jedne z najbardziej lubianych bohaterów każdego pokolenia naszych panienek. Nauka poprzez zabawę to zawsze działa!


***
1. BARBIE™EDUBLOK ĆWICZĘ RĘKĘ STRONY: 48 OKŁADKA: Miękka FORMAT: 290x 205mm
   Od września moja córeczka będzie dzielną pierwszoklasistką, przez pierwsze dwa tygodnie Pani nauczycielka zleci pisanie szlaczków, a więc by podszkolić odwzorowywanie „esów-floresów”, prostych i skośnych kreseczek oraz kółeczek, trójkątów i kwadratów skorzystaliśmy z nowości 

BARBIE™EDUBLOK 
Wydawnictwa AMEET
   Strony ze szlaczkami przeplatają się z ciekawymi zadaniami, takimi jak: kolorowanie, ozdabianie, tworzenie niezwykłych rysunków i poprawianie przerywanej linii. Kreatywna książka oferuje też labirynty i sudoku, wszystko w ferworze dobrej zabawy.

Co jeszcze znajdziemy w książce:




Skropi nas tez wiosenny deszczyk w czasie gdy będziemy poprawiać przerywane strugi wody lecące z nieba.


Obok nauki rysowania szlaczków poznamy nuty w czasie czaderskiej imprezy z przyjaciółkami Barbie. Ozdobimy okulary przeciwsłoneczne, zanim ruszymy na plażę.  Bitwa na poduszki? Ozdobimy wzorkami każde piórko, które zgubiły fruwające jaśki. Zaprojektujemy też tkaninę dla barbie krawcowej, ożywią letni komplecik jaskrawe kolorki? Nauczymy się, krok po kroku rysować długouchego zajączka. Pokolorujemy przesłodkie pupilki Barbie- kotek z czerwoną obróżką i piesek na brązowo. 




Wyzwań jest bez liku, pokazałam losowe strony, wystarczy dobry ołówek,  pudełko z kredkami i do dzieła.

***
2. BARBIE™. NAKLEJAM I KOLORUJĘ STRONY: 32 OKŁADKA: Miękka FORMAT: 205x290mm


"„Naklejam i Koloruję” to kolorowanka z naklejkami i  ilustracjami zainspirowanymi różnymi wcieleniami Barbie, będzie Barbie z jednorożcem,  będą najsłodsze pupilki Barbie, będzie Barbie w stylu sportowym, Barbie jako księżniczka, piosenkarka, Barbie czarodziejka. Barbie wojowniczka.
  Kolejna  ciekawa propozycja dla dziewczynek, właśnie w niej ćwiczymy kolorowanie, miarowo dociskając kredkę, nie wychodzimy za linię, kolorujemy według wzoru, który przykleiliśmy powyżej, w postaci barwnej naklejki. 
  Do kolorowanek dzieci nie trzeba zbytnio zachęcać, zazwyczaj zasiadają chętnie do pracy z kredkami, lecz niestety często rysunki zamalowywane są jednym kolorem i nie zawsze są w pełni skończone. Przedstawię więc metodę , która zawsze działa. Wybieramy kolorowanki z ulubionymi bohaterami dzieci i pokazujemy jak powinno wyglądać prawdziwe malowanie. Najlepszym sposobem mobilizacji dziecka, do wytrwałości i  zachowywania estetyki prac, jest jeden rysunek wykonany przez rodzica, dziecko uważnie obserwuje, jak to robi mama, ile staranności wkłada i jak dobiera właściwe kolorki, a mama, cóż też chętnie cosik pokoloruje, ja uwielbiam! Poza tym jeden piękny rysunek dodaje wiary we własne możliwości i cieszy dużo bardziej niż pokreślona i rzucona w kąt cała kolorowanka. Pracowicie wykonana praca może być też wspaniałym prezentem dla babci lub cioci. Moja córka zakochana po uszy w Barbie, a więc to z różowymi panienkami z Wydawnictwa AMEET stawiamy swoje pierwsze kroczki ku wczesnoszkolnej edukacji.

Zapraszam na losowo wybrane ilustracje, popatrzcie jak magicznie się prezentują.









Kreatywnych książek szukajcieklikając w poniższe tytuły, na stronie Wydawnictwa AMEET







12 komentarzy:

  1. Dziękuję za wszystkie komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mója córeczka bardzo lubi tego typu ksiażeczki, wżne że różowe z barbi lub księżniczkami. Jednak na naukę ma jeszcze czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas jeszcze za wcześnie na Barbie, ale zapamiętam, ja zawsze lubiłam i mam nadzieję, że moja córka też pokocha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kreatywne książeczki to coś wspaniałego za moich dziecięcych lat takich nie było.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe te książeczki. I pomyśleć że dzisiaj wybór jest wielki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna opcja dla dziewczynek. Choć ja mam się chłopczycę jak ja barbie nie wchodziła w rachubę

    OdpowiedzUsuń
  7. Za dzieciaka uwielbiałam Barbie, więc takie książki to hit!

    OdpowiedzUsuń
  8. W życiu każdej dziewczynki przychodzi czas, kiedy Barbie staje się jej ulubioną bohaterką.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nauka poprzez zabawę jest dużo przyjemniejsza <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam pare lat kiedy korzystałam z identycznych kolorowanek i książeczek, myślałam że już takich nie robią ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A wiesz, że mój synek również koloruje barbie i dziewczęce :) ale też chłopięce motywy,. On po prostu lubi wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł na prezent dla dziewczynki. :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, fakt, że tu jesteś świadczy o tym, że nadajemy na podobnych falach. Zapraszam ponownie.