środa, 27 czerwca 2018

My Little Pony tom 3 i 11

Trzeci przeczytany komiks z serii My Little Pony. Gorąco Polecam!

Czy można czytać komiks jako bajkę przed snem? Oczywiście, że tak, jak najbardziej, my praktykujemy tę metodę bardzo często z rewelacyjnym skutkiem, dziecko uczestniczy w czytaniu, czyta krótsze teksty i pokazuje szybko przesuwające się obrazki, w miarę szybkości czytania mamy.
Komiksy czytam z córką nie pierwszy raz, historie kucyków bardzo i mnie zaabsorbowały, są bardzo ciekawe, kucyki zazwyczaj wpadają w wielkie tarapaty Tak jak w komiksie nr 11 Przyjaźń to magia, zdawać by się mogło, że już gorzej być nie może, kucyk Luna wysłany na pomoc do Ponyville ulega czarowi złej wody i staje się groźniejsza od samych zaczarowanych kucyków, które i tak terroryzowały  mieszkańców. Na szczęście wszystko kończy się dobrze, ale zanim do tego dojdzie, sporo się wydarzy, szczerze polecam ten rodzaj lektury dzieciom starszym, młodszym i dorosłych, którzy nigdy nie wyrośli z książek dla dzieci, takich jak ja!

Komiksy My Little Pony: Przyjaźń to magia miała swój początek za sprawą serialu animowanego o tytule Przyjaźń to magia. Serialowa bajeczka wzbudziła wiele emocji wśród dzieci i niemałe zainteresowania dorosłych. My oglądamy już od 7 lat, a nadal dla parzystokopytnych słodkich koników jest złoty czas. 


Oto książki które opisaliśmy:
1. Mój Kucyk Pony – Przyjaciółki na zawsze, tom 3
2. Mój Kucyk Pony – Przyjaźń to magia, tom 11.


1. Mój Kucyk Pony – Przyjaciółki na zawsze, tom 3 
Mój Kucyk Pony – Przyjaciółki na zawsze, tom 3 Scenariusz: różni autorzy Rysunki: różni autorzy. Oprawa: miękka Objętość: 96 stron.Format: 170x260 Seria: Kucyk Pony Komiks Kategoria: komiks amerykański. 
Cztery opowieści w jednej książce, na samym początku poczytamy o humorach babci Smith, która to z młodymi wybrała się na konwent jabłkowy, a której to szczególnie przeszkadza, że na tak wielkim zlocie jabłkowym sprzedają też pomarańcze, twierdzi, że kiedyś byłoby to nie do pomyślenia. 
 Nasza grymaśna babaszka w dalszej części historii odzyskuje moją sympatię, uczyni wiele dobrego, twierdząc, że „rodzina i przyjaciele to najważniejsze co mamy w życiu” 


Poznamy tu dwie antagonistyczne postacie Flima i Flama, kim oni są?
    Druga historia tu najważniejszą z ról odegra Fluttershy i jej motto życiowe uprzejmość i cierpliwość, w Krainie kucyków pojawi się MINOTAUR? Tak, tak! Będzie się działo. A właściwie czy Iron Will to skończony materialista? Ta historia powala z nóg, jest extra. 
   Trzecia bajeczka to Rainbow Dash i tajemnicza postać Panny Spitfire, która ewidentnie ma jakiś problem, choć na początku skrzętnie stara się go ukryć. W tej opowieści dowiemy się, dlaczego dobrzy nauczyciele, tak właściwie nie umieją uczyć każdej klasy, choćby małych źrebaków. Rady Rainbow dasch wprowadzają dużo zamętu w całą historię. To trzeba przeczytać! Ostatnia historyjka to wisienka na torcie w całym  tego słowa znaczeniu. Czy to możliwe, że Pinkie Pie marzy o słodkościach? Strojnisia z kucykowego świata, trzymająca linię klaczka.

2. Mój Kucyk Pony – Przyjaźń to magia, tom 11 
Mój Kucyk Pony – Przyjaźń to magia, tom 11 Scenariusz: Różni autorzy Rysunki: Różni autorzy. Przekład: Jacek Drewnowski Oprawa: miękka Objętość: 108 stron Format: 170x260 Seria: Mój Kucyk Pony Kategoria: komiks amerykański Tematyka: humor Premiera: 11.04.2018
Co się stało z Twilight Sparkle,w histori przeczytamy jak wynajdzie machinę do kradzieży mądrości  innych kucyków, Pinkie Pie przyklei swoich widzów do teatralnych krzesełek i odstawi samo uwielbiający pokaz. Applejack zacznie wprowadzając surowe zasady względem przestrzegania granic na ziemiach Ponyville i rozwiązywania ich na polu sądowym. Dla mieszkańców którzy nie ulegli złym czarom gorących źródeł, wizje  złowrogich, odmienionych przyjaciółek  wydaja się przerażające, czy tym razem pomoże im księżniczka Luna, a może rezolutna  szamanka Zebra Zecora będzie miała swój duży udział w odczarowaniu  koników?





Więcej informacji o tych komiksach i wiele innych nowych i starszych znajdziecie na stronie księgarni Egmont, klikajcie w poniższe tytuły:

1. Mój Kucyk Pony – Przyjaciółki na zawsze, tom 3
2. Mój Kucyk Pony – Przyjaźń to magia, tom 11.



2 komentarze:

  1. Tygrys nie chce nawet patrzeć na kucyki, bo dziewczyńskie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak byłam dzieckiem uwielbiałam czytać komiksy <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, fakt, że tu jesteś świadczy o tym, że nadajemy na podobnych falach. Zapraszam ponownie.