piątek, 4 maja 2018

Kapitan Nauka. Gra edukacyjna Gotowanie


Kapitan Nauka. Gra edukacyjna Gotowanie

Gra GOTOWANIE trafiła do koszyczka jako prezent na zajączka i był to strzał w 10! Moja córka to mały kulinarny kombinator, często wspólnie spędzamy czas w kuchni na przygotowaniu deserów. Tym razem pichciliśmy we czworo,
 z grą edukacyjną-  Gotowanie
 od Kapitan Nauka; syn, córka, tata i ja!
 Nie wiem, jak to się stało, ale wyszło na to, że mama gotuje najgorzej. Spędziliśmy przyjemnie czas, radość dzieci, gdy uzupełniały swe listy z produktami, potrzebnymi do stworzenia dania była bardzo miłym widokiem. 

Przy grach planszowych człowiek zamienia się na powrót w dziecko, a więc warto, w czasie świątecznym, rodzinnym sięgnąć po Nowinki od Kapitana Nauki. Gry są proste do zrozumienia, my graliśmy z przedszkolakiem i gimnazjalistom i powiem wam, każdy miał ten błysk w oku i ambicje na wygraną.




Kapitan Nauka. Gra edukacyjna Gotowanie

3-7 lat
ISBN: 590-76-864-613-3
Data wydania: październik 2017
Ilustrator: Maciej Łazowski


Opis
Gotowanie na czas? Wybierz danie, skomponuj składniki, a wygrasz!

12 wariantów gry
4 talerze z potrawami,
8 list zawierających po 6 produktów
36 żetonów ze składnikami potraw; owocami, wędlinami i przyprawami

Co zyskują dzieci, grając w edukacyjną grę GOTOWANIE?

Poznają nazwy produktów w języku polskim i angielskim.
Poznają składniki kilku dań, kto wie, może w bliskiej przyszłości wiedza wyniesiona z gry zaprocentuje samodzielną pizzą lub sałatką.
Trening pamięci, refleksu, spostrzegawczości, koncentracji.







Gier i materiałów edukacyjnych szukajcie Tu!




12 komentarzy:

  1. Gramy i też serdecznie polecamy 😍.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciemcie gra dla maluchów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znamy i lubimy, przymierzam się teraz do zakupu zestawów do angielskiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kapitan Nauka to wyjatkowe wydawnictwo zgadzam się, nie znam takiej bazy edukacyjnej z pomocami dla dzieci i dorosłych.

      Usuń
  4. Znamy Kapitana Nauke i bardzo go lubimy ale tej gry jeszcze nie mamy

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio szukałam jakieś ciekawych gier dla mojej córki, i coś czuję, że ta gra jej się bardzo spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna gra. Znam ja doskonale. Wczoraj mój kuzyn mi ją pokazał ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda świetnie! Chyba sprezentuję ją mojemu kuzynowi!: )

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda bardzo interesująco, też lubimy grać w gry :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. to kolejna gra tej firmy ktora mnie zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  10. Super sprawa
    Bardzo lubię tego typu gry

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejna z tej serii na naszej liście gier do zakupu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, fakt, że tu jesteś świadczy o tym, że nadajemy na podobnych falach. Zapraszam ponownie.