sobota, 12 maja 2018

Elementarz języka angielskiego dla wczesnoszkolnych strzał w 10!



CAT IN THE BOOK

Cat in the book najpiękniejszy elementarz języka angielskiego, jaki widziałam, dodatkowo z płytą CD. Rozkładówki przemawiają do dzieci, zachęcając do zabawy w angielskie słówka, są strony gdzie sześciolatek popracuje sam z książki i płytą, ale są też zadania, gdzie rodzic musi pomóc, choć z biegiem czasu pociecha samodzielnie zacznie poruszać się w trudniejszych poziomach książki. My bawimy się niespełna tydzień, książka ma wiele tematów, coś czuję, że do wakacji jej nie przerobimy. Poznamy Alfabet, kolory kształty, liczby, jedzenie, części ciała, środki transportu, zabawki i wiele, wiele innych tematów, których nasze dzieci będą uczyły się przez wiele kolejnych lat w szkole.


Polecam książkę na start z angielskim dla sześciolatków, publikacja zaciekawi każde dziecko, ilustracje cudownie wyczesują się w teksty i świetnie współgrają z płytą CD. Otwórzmy horyzonty naszym dzieciom, angielski jest super, tez zauważyliście, że dzieciaki zazwyczaj lubią przedszkolne lekcje z językiem angielskim, śpiewają w domu piosenki, chłoną wierszyki, powtarzając je w domku?


ZDRADZĘ TERAZ CO JEST W ŚRODKU, SAMI ZOBACZCIE LOSOWO WYBRANE STRONY;




Książkę Cat in the book widziałam już od pewnego czasu krążącą na blokowiskach i stronie wydawcy, zaciekawiła nas bardzo, lecz gdy pierwszy raz wzięłam ją w dłonie, zaczarowała mnie solidnym wykonaniem, wielkością, barwnymi ilustracjami, prostym wręcz intuicyjnym przekazem dla dzieci i rodziców. Od razu wiedziałam, że moja mała uczennica zaciekawi się ta publikacja bez reszty, nawet nie wiem, kiedy się dorwała i niezbyt estetycznie wyrwała płytę z tylnej okładki, wkładając ją do napędu CD.








Książka była by świetną pomocą nauczycielki przedszkola, a więc nasz przedszkolak zaniesie ją w Poniedziałek na język angielski, mam nadzieję, że dzieci pośpiewają genialne piosenki z płyty , które nasza sześciolatka już umie. :)


Więcej informacji o książce znajdziecie u Wydawcy;


5 komentarzy:

  1. I my zaczęliśmy się rozglądać za pierwszą książką do nauki angielskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością to, ze dzieci uczą się języka angielskiego jest ważne i ja jestem zdania, że należy się uczyć języków. Jeśli już go znamy to tak jak napisano na stronie https://businesswomanlife.pl/szkola-angielskiego-zaloz-swoj-biznes/ istotnym jest aby mieć własną szkołę językową.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie z takimi materiałami dzieci na pewno bardzo chętnie uczą się języka angielskiego. Muszę przyznać, że ja czytałam również w https://konfabula.pl/jak-przygotowac-dziecko-do-nauki-online/ o tym jak dzieciaki mogą uczyć się angielskiego przez Internet.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, fakt, że tu jesteś świadczy o tym, że nadajemy na podobnych falach. Zapraszam ponownie.