sobota, 10 marca 2018

Wielkanocne dekory 2018 r

 Kilka propozycji na Wielkanoc..

Przedstawiam dziś kilka rodzajów dekoracji w klimacie zbliżających się Świąt Wielkiej Nocy.. Warto się pobawić, by Święta nabrały nowego wymiaru. Mam nadzieję ,że kogoś zainspirowałam. Wszystkie dekoracje są mojego projektu.

ZAJĄCZKI-dostaną jeszcze kubraczki,
KOSZYCZKI z sznurka. Tu wklejam link do tutorialu.  klik  →Koszyczek z sznurka.
TULIPANY Z aksamitu i bawełny.klik → Tulipany-aksamitki.
WORECZKI, KOGUCIK klik →kogucik
FILCOWE MARCHEWECZKI.

Wykrój  na zajączka jest bardzo prosty: Uszy, łapki, nóżki i głowa z tułowiem. Zajączek miniaturka wymaga sporo precyzji z uwagi na swój mały rozmiar. Ale warto, gdyż zawsze można taką uszytkę podarować, dołożyć do koszyczka, dokleić do wianuszka, ja jeszcze nie wiem gdzie powtykam swoje dekoracje, ale jeszcze przed Świętami się pochwalę , dokładając zdjęcia do tego posta, muszę tylko mojego stolarza namówić na dostawę drewnianych podstawek z brzozy i załadować klej na gorąco.






Tymczasowo wszystko  w koszu.


4 komentarze:

  1. Pięknie będzie się prezentowało Wasze otoczenia w okresie świątecznym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne u nas na topie nadal są marchewki od was Lenka kocha kruliczki ma mało pluszaków bo alergia ale kicek i marchwki muszą być w zasięgu reki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, fakt, że tu jesteś świadczy o tym, że nadajemy na podobnych falach. Zapraszam ponownie.