środa, 4 października 2017

Ale auta! Odjazdowe historie samochodowe

Ale auta! Odjazdowe historie samochodowe

Jak urodził się samochód, z czyjego warsztatu wyjechał, ile zmian i myśli technicznych stworzyło model współczesny, nie sposób zliczyć na palcach.
 Książka od deski do deski, szczegółowo omawia temat samochodu i jego ewolucji.
Ale auta! Odjazdowe historie samochodowe to książka pisana w humorystycznym klimacie przez Michała Leśniewskiego, zrobił to na tyle dobrze, iż moje dzieci czytały z zaciekawieniem jedno po drugim. Do sukcesu tej publikacji przybliżyły  też niezwykle szczegółowe i barwne ilustracje Macieja Szymanowicza. 
Strona po stronie przejdziemy przez dekady historii motoryzacji. Nie tylko o autach, ale i o osiągach prędkości będzie, jakie wyciągnęły spod swej maski mechaniczne potwory. 

Polecam książkę dla dzieci od 7 do 13 lat, choć ja nie lubię takiego szufladkowania książek, często bywa tak, że do czytania ksiażki jestem pierwsza przed dzieckiem.
Zdecydowanie ta książka idealnie wpisze się w pierwszą biblioteczkę każdego malucha.



Ale auta! Odjazdowe historie samochodowe
Wydanie: 2017
Seria/cykl: ART
Autor: Michał Leśniewski
Data premiery: 13.09.2017
Książka dla dzieci 7-13 lat
Wydawca: Egmont
Język wydania: polski
EAN: 9788328114562
Liczba stron: 88
Wymiary: 24x27cm

Zapraszam do oglądania książki, pokazuje tylko nieliczne strony.


Strona z szablonem, a cała książka solidnie stworzona, dobrej jakości.










Książki szukajmy na stronie Egmont,pl


2 komentarze:

  1. Sporo chłopców [i nie tylko] pewnie się nią zachwyci :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, określenie wieku jest bardzo umowne. Nie ma chyba żadnych granic. Ta książka spodobałaby się już mojemu trzylatkowi, który kocha motoryzację. I mi też... Jest świetnie wydana. Zresztą co ja będę ukrywać, zdarza mi się kupować książki dziecięce bardziej dla siebie niż dla Synka. Na szczęście moje typy i jemu się podobają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, fakt, że tu jesteś świadczy o tym, że nadajemy na podobnych falach. Zapraszam ponownie.