wtorek, 7 marca 2017

Szukamy par,znajdujemy różnice ,liczymy z książką "Znajdź Mnie"


Szukamy par,znajdujemy różnice ,liczymy latające pojazdy z książką :
"Znajdź Mnie"

(...) powinniśmy szukać tego, co niezwykłe i zadziwiające (...), być może jest to jedyne co możemy zrobić, by przeciwstawić się uprzykrzonej nudzie tego świata. (...) Ale tego co niezwykłe i zadziwiające powinniśmy szukać w świecie, nie w sobie! Analizowanie własnego wnętrza, długie i usilne rozmyślanie nad sobą, unieszczęśliwia. 
Orhan Pamuk – 

W imię złotej myśli
Szukajmy  w książce,nigdy w sobie..

Dużo w szerokim świecie literatury dla najmłodszych słyszy się o "Książkach bez liter",książkach składających się z szczegółowych obrazków, różnorodnych scen akcji.

Zajrzyjmy dziś do  RODZINKI ZWIEDZALSKICH, 
w książce 
Przemysława Liliputa
"ZNAJDŹ MNIE"

Właśnie Dziś podałam mojej córce na podwieczorek Obrazkowe dzieło sztuki  i zaczęło się :wodzenie paluszkiem po obrazkach,szczęśliwe wykrzykiwanie,bieganina od mamy do taty,do brata,zaś do mamy..
-Znalazłam okulary
-Znalazłam arbuza,...Żabkę...Armatę..Mysz...


Uwaga pali się!!!  Znajdź wszystkie cyfry na ilustracjach.....998...997................999!!
Co to za numery??


Szuka mama ,szuka tata,Ewa zatrudniła brata...szuka dziś rodzinka  cała....przecież szukać miała mała!


Ta książka to świetna idee-a 
dla dzieci które jeszcze nie umieją czytać.
A więc 3 latki,4 latki,5 latki ...6..99,100..itd


 Nadal szukamy,tym razem LITEREK "Z i N"


Alfabetyczne koło znalazło Wszystkie literki...Z okładki..
Z.....N.....A.....J....D...Ź ....M.....N....I....E..

Więcej o książce dowiemy się u źródła



  • Autor Liput Przemysław
  • Oprawa: twarda
  • Strony: 16
  • Data dodania 2016-10-28
  • ISBN 978-83-7887-309-9
  • Format 220 x 295
  • Wydawca: DRAGON


3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny, fakt, że tu jesteś świadczy o tym, że nadajemy na podobnych falach. Zapraszam ponownie.