sobota, 3 września 2016

Witaj Świerszczyku po latach..

Witaj Świerszczyku po latach..

Powracamy po latach do "tego co dobre" ŚWIERSZCZYK-inteligentna gazetka na miarę małego profesora.Pierwszy numer ukazał się 1 maja 1945 roku i przetrwał do dziś.
Ja! regularnie kupowałam go w wieku 9 lat,czytając każdą stronę od deski do deski.Moja wyobraźnia z każdym nowym wydaniem dostawała skrzydeł.Jakie było moje zaskoczenie,gdy zauważyłam"go" tu w światowych wodach fejsa*.Postanowiłam to sprawdzić na własnej skórze,czy Nas* wciągnie,kupiłam jeden numer ii...Pierwsze co przyszło mi na myśl to to,że ta gazeta to skarbnica rozrywki,sztuki humoru i wiedzy jakiej potrzebuje moja latorośl.






Dla ŚWIERSZCZA nie ma żadnej konkurencji,ówczesne 
gazetki bazują  i zyskują popularność tylko i wyłącznie za sprawą kanałów tv,poza tym nie mają żadnych treści poszerzających wiedzę. Zazwyczaj gdy kupowałam kolorowe pisemko dla dziecka<nie znając jeszcze  Świerszczyka> miałam wrażenie,że wyrzuciłam kasę w błotko,córka przejrzała i gazeta lądowała w szufladzie.Przy ŚWIERSZCZYKU siedzimy we troje:ja,Ewka i brat Krystek..dużo starszy a chętnie czyta młodej komiksy.Wniosek jest jeden:"czy mały,czy duży chętnie w ŚWIERSZCZYKA się zanurzy.Dzisiejsze popołudnie to rolka po papierze  toaletowym,4 zakrętki,dwie wykałaczki i chęci 
do pracy!! Inspiracja z magazynu dla dzieci nr 12 !


Dziś zrobimy samoloty ..cdn

2 komentarze:

  1. Super kolorek i ladnie wykonane.
    Do samego ,,swierszczyka" musze die jeszcze przekonac

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda...tyle pokoleń już wychowalo się na Świerszczyku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, fakt, że tu jesteś świadczy o tym, że nadajemy na podobnych falach. Zapraszam ponownie.